ClickCease Ontwerpen van Design - The Daydream Company heeft een super krachtig, leuk, stoer en alleszeggend logo nodig!

The Daydream Company heeft een super krachtig, leuk, stoer en alleszeggend logo nodig!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: dezieray
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 12-12-2013 14:22
  • Datum einde : 20-01-2014 12:48
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 132
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een logo voor The Daydream Company!
The Daydream Company is een webshop waar men mp3 opnamen van visualisaties kan downloaden. Het gaat hier om zelfhulp waar met minimale inzet/investering de klant direct positief resultaat behaalt!


Het logo van The Daydream Company moet fris ogen, compact zijn (nadruk op de naam van het bedrijf). Het zal gebruikt worden voor alle uitingen alsook op t-shirts, sleutelhangers, mokken, enz.

Het logo moet vooral het volgende uitstralen;
-Bij ons zit je goed
-Deze producten zijn veilig en van een hoge kwaliteit en het bedrijf (en daarmee te producten) staat met beide benen op de grond
-The Daydream Company is helemaal van deze tijd
-Wij zijn zelfverzekerd en overtuigd van de kwaliteit van onze product4en
-Wij zijn toegankelijk
-Iedereen kan deze downloads gebruiken (doelgroep mannen en vrouwen tussen 18 en 88 jaar)
-Wanneer je bij ons een sessie download blijf je terug komen voor meer
-Sessies van The Daydream Company geven je helderheid en de controle over jezelf
-The Daydream Company is een bedrijf waar je reclame voor wilt maken (na 1 bezoek vertel je er iedereen over)
-Het logo van The Daydream Company is zo stoer, volwassen en toch speels dat je dit met trots deelt op je social media en met al je vrienden.
-Deze vorm van zelfhulp is hip en toegankelijk en leuk -iets wat je gemakkelijk doorvertelt aan een ander omdat het los staat van coaching -maw, ik hoef me niet te schamen omdat ik naar een coach ga en problemen heb. Nee, ik heb een hippe, makkelijke manier gevonden om me beter te voelen. Een quick fix!
-het logo is een beeldmerk dat in alle uitingen van The Daydream Company gebruikt zal worden en altijd in 1 oogopslag herkent zal worden.
-The Daydream Company is dynamisch en voelt zich goed!

N.B. de naam van het bedrijf is -The Daydream Company- (3 woorden!)

Bedrijfsomschrijving:

The Daydream Company is opgezet door Désirée Manders, life coach. Zij maakt in haar praktijk met veel succes gebruik van Ericksoniaanse hypnotherapie waarin de cliënt naar een volmaakte staat van ontspanning wordt begeleid en vervolgens op onbewust niveau positieve suggesties hoort (let op! De klant wordt NIET gehypnotiseerd of in slaap gebracht!). Zo worden beperkende overtuigingen heel snel naar positieve, ondersteunende overtuigingen omgezet. Om deze krachtige sessies voor een groter publiek toegankelijk te maken biedt The Daydream Company een bibliotheek vol met visualisatie sessies op diverse onderwerpen aan. De klant luistert dus naar een visualisatie sessie (bijvoorbeeld; omgaan met stress of omgaan met onzekerheid) is volkomen aanwezig maar in een diepe staat van ontspanning en ontvangt informatie die hem of haar helpt een probleemstaat op te lossen en vrij te komen van beperkende overtuigingen om zo ander gedrag en mogelijkheden te kunnen kiezen.
De sessies werken altijd! In het beste geval verandert je leven voor altijd omdat je van beperkend gedrag af komt, in het slechtste geval heb je je ca. 20 minuten volledig ontspannen gevoeld!
The Daydream Company biedt dmv deze sessies zelfhulp aan, voor een hele betaalbare prijs. De Prijs/kwaliteit verhouding is optimaal!

Doelgroep:

Deze producten zijn voor iedereen bestemd. Mannen en vrouwen tussen de 18 en 88 jaar (hoewel je deze visualisaties ook prima kunt gebruiken wanneer je 17 of 92 bent!)

Het is voor iedereen die bewust is dat er iets in zijn of haar leven blokkeert, beperkt of opgelost dient te worden.
De klant wil op eigen gelegenheid hier iets aan doen en staat open voor ondersteuning maar wil niet naar een coach. Wil geen geld aan sessies bij een coach uitgeven, wil er de deur niet voor uit of schaamt zich om uit te spreken dat hij of zij een probleem heeft. Deze sessies kunnen in alle anonimiteit worden gebruikt.
Echter, wanneer je eenmaal gebruik hebt gemaakt van The Daydream Company is duidelijk dat het willen oplossen van blokkades en het meeste uit jezelf en je leven willen halen helemaal van deze tijd is! Niets om je voor te schamen dus! Zegt het voort, de sessies van The Daydream Company zijn het helemaal!

Ik verwacht ook een groep mensen die bekend zijn met Hypnotherapie sessies en op zoek gaan naar sessies in het Nederlands. Zij kennen de kracht van deze sessies en willen meer. Ook zij zullen de kwaliteit van The Daydream Company herkennen als van deze tijd en de naam, het logo en de website met anderen willen delen.

Omdat niet iedereen openstaat voor de termen hypnose, hypnotherapie en trance, kiest The Daydream Company er bewust voor om deze woorden te vermijden. We leggen uit dat 'In een diepe staat van ontspanning op onbewust niveau razend snel nieuwe informatie verwerkt kan worden'.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo heeft een jaren '50 American Vintage stijl en heeft als pay off de volgende zin 'It's a good day to have a good day'(zie bijlage). Ik wil graag 1 logo met de pay off en 1 logo zonder de pay off.

Design
  • Logo # 286980 voor The Daydream Company heeft een super krachtig, leuk, stoer en alleszeggend logo nodig!  wedstrijd Klacht indienen
    1. dezieray zegt :

      Dank je wel voor jouw ontwerpen! En voor de toelichting die je geeft -je hebt de briefing goed vertaald! Het is echter niet de stijl die ik zoek. Denk aan die benzine pompen die ze in de jaren 50 hadden, met zo'n ronde bovenkant.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 286963 voor The Daydream Company heeft een super krachtig, leuk, stoer en alleszeggend logo nodig!  wedstrijd Klacht indienen
    1. Design zegt

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij treft u het voorstel voor het logo van The Daydream Company. Deze bestaat uit vignet plus woordmerk. Ik heb gekozen voor een gedachtenwolkje met daarin een glimlachend gezicht met gesloten ogen. Een heel herkenbare stylistische verbeelding van een in gedachten verzonken karakter met een expressie van blijdschap.

      Voor het woordmerk zelf heb ik gekozen voor een hedendaags zakelijk font. In contrast daarop heb ik de payoff in een script font geplaatst. Dit in inspiratie op het vintage jaren 50 style plaatje.

      De kleurstelling is paars-zwart. Het paars sluit aan op de esoterische kant van het bedrijf. In combinatie met het zwart levert dit de benodigde afwisseling om bij te dragen aan een levendig logo.

      Ik heb voordeel ten opzichten van de andere kandidaten doordat mijn voorstel ten eerste heel herkenbaar is. Na één keer te hebben gezien krijg je het niet meer uit je hoofd en daarnaast door middel van de zakelijke toon binnen het esoterische segment.

      Ik heb het geheel vervaardigd in vector format. Dit betekend dat het logo in elk gewenst formaat kan worden gereproduceerd.

      Met vriendelijke groet,

      Into The Box - Design

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network