ClickCease Ontwerpen van WIMdesign - The School Factory

The School Factory

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Moo1963
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 12-08-2014 21:32
  • Datum einde : 26-08-2014 21:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,school.png
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 62
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een Logo en visite kaartjes.
We zijn een consultancy en werving & selectiebureau gericht op onderwijs.

We willen een enigszins creatieve, industriele, sprankelende krachtige look.

Liefst met iets van oranje erin verwerkt.

Fris strak en uitnodigend logo wat sprankeld en spreekt.

Bedrijfsomschrijving:

The School Factory "Maak het verschil"

Een krachtig netwerk
----------------------------

The School Factory is een kennis- en expertisenetwerk voor organisaties in het onderwijs. The School Factory ondersteunt en adviseert organisaties op de volgende terreinen:
• Projectmanagement & Conceptontwikkeling
• Coaching & Training
• Onderzoek & Analyse
• Werving & Selectie en Interim Management

Waar staat The School Factory voor
------------------------------------------------
Veranderingen in het onderwijs vragen om deskundigen die snel en accuraat vernieuwingen kunnen entameren. The School Factory heeft deze deskundigheid in huis of beschikbaar in haar netwerk. Bij The School Factory is sprake van maximale kruisbestuiving tussen de diensten waardoor zij zich profileert als kennis- en expertisenetwerk met oog voor nieuwe ontwikkelingen.
Website
http://www.theschoolfactory.nl
Bedrijfstak
Onderwijsmanagement
Type
Partnership
Bedrijfsgrootte
11-50 werknemers
Opgericht
2014

Doelgroep:

Onderwijsinstellingen, schoolbesturen voornamelijk voortgezet onderwijs/MBO/HBO/Universiteiten

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Basis oranje

Geen kleine kinderen

Uitgangspunten oud traditioneel schoolgebouw met een industriele look.

Als het kan met iets van oranje blauw erin verwerkt

Het moet krachtig en vol pit zitten, het woh effect zonder al te druk te zijn.

WIMdesign
  • Logo # 373598 voor The School Factory wedstrijd Klacht indienen
    1. WIMdesign zegt

      Ter vergelijk in hetzelfde logo de verbindingen/het netwerk. In mijn optiek niet echt nodig omdat de verschillende ramen al laten zien dat er verschillende disciplines zijn. De uitkomst uit de schoorsteen = het verschil.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 373596 voor The School Factory wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer WIMdesign:

      Het kan ook met een schoolgebouw er in verwerkt :-)
      Graag feedback om eventueel een en ander aan te passen.

      Vriendelijke groet,
      Wim Nijenkamp

    2. WIMdesign zegt

      De letter doet industrieel aan evenals uiteraard de schoorsteen, terwijl het toch een 'traditioneel' schoolgebouw blijft.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network