ClickCease Thuiszorg voor bijzondere kinderen; starten bedrijf zoekt een pakkend logo - Logo - Brandsupply

Thuiszorg voor bijzondere kinderen; starten bedrijf zoekt een pakkend logo

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: SanneBrekelmans
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 02-02-2015 16:13
  • Datum einde : 20-02-2015 16:05
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een strak en modern logo voor een startend bedrijf in de thuiszorg voor bijzondere kinderen. Het bedrijf heet: Jij & ik in contact. De bedrijfsnaam wil ik graag terug laten komen in het logo. Dit kan geïntegreerd, maar mag er ook naast of onder staan. Als dat laatste het geval is, moet het logo een op uniek, zichzelf staand logo zijn waaraan te zien is om welk bedrijf het gaat. Het logo en lettertype dient geschikt te zijn voor alle vormen van communicatie.
Het logo moet niet ingewikkeld zijn, maar van zichzelf spreken.
Het logo moet professioneel ogen, maar niet zakelijk. Ik vind het belangrijk dat anderen het gevoel krijgen dat we samen aan de slag gaan en elkaar meer als gelijke zien dan dat er een machtsverhouding in ziet. Het moet dus toegankelijk, gastvrij en zeker ook professioneel zijn.

Bedrijfsomschrijving:

Contact maken met kinderen en hun ouders op een gelijkwaardige manier. Ik zet spelen in om met het kind in contact te komen, vertrouwen te winnen, aan te sluiten bij de behoefte en interesse van het kind en uiteindelijk samen te werken aan ontwikkeling.
Met ouders ga ik in gesprek over de doelen voor hun kind en hoe zij dit zelf mee op kunnen pakken.
Mogelijk worden werkzaamheden uitgebreid naar coaching, volwassenen, psychiatrische patiënten.

Doelgroep:

Jij & ik in contact begeleidt in eerste instantie kinderen met een beperking en/of stoornis. Hierbij is te denken aan autisme, adhd, verstandelijke beperking etc.
Maar het bedrijf kan ook uitgroeien naar het informeren van ouders, werken met adolescenten en volwassenen, mogelijk met een bv een psychiatrische achtergrond. Het logo moet dus niet te kinderachtig zijn, omdat daar nu de nadruk op ligt. Het moet toegankelijk zijn voor velen meer.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen donkere kleuren en geen roze. Het moet toegankelijk zijn voor jong en oud, jongen en meisje. Een frisse kleur.

Social Network