ClickCease Ontwerpen van Tjeppie - Your Fun Ride!

Your Fun Ride!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Boumans
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 200.00
  • Datum start : 18-03-2021 15:31
  • Datum einde : 25-03-2021 15:30
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 33
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De behoefte is een bedrijfslogo, geschikt voor;
- socials; LinkedIn, Facebook, Instagram
- PC en mobile devices
- Groot formaat afdrukken (hoge resolutie)
- Vector bestand

Het bedrijf heet MyFunRide.

MyFunRide biedt (motor)rijders meerdaagse, buitenlandse routes in Europa aan. Routes die niet alleen een mooie rit garanderen (niet te lang, kort, mooie omgeving), maar ook vermaak onderweg. Denk aan een whisky/wijn proeverij, of het bezichtigen van een kasteel. Zorgeloos op tourvakantie, met wie je wilt, wanneer je wilt. Het is dus méér dan alleen kilometers maken. Het is ook vermaak ('bourgondisch' of 'cultuur' ).

Enkele steekwoorden voor het logo en de uitstraling
Eenvoudig
Krachtig

Bij voorkeur in beeld weergegeven.

Optioneel:
We bieden drie type tochten/routes aan:
- tourtochten (specifiek voor de (motor)rijders die houden van een uitdaging op de weg (bijv. veel bochten.)
- bourgondische (routes die in het teken staan van een hapje/drankje. Denk aan een abdij-route, wisky-route, wijnroute etc.)
- cultuur (routes die in het teken staan van culturele bezichtigingen. Zo is er een Eerste Wereldoorlog route, maar ook kasteelroute e.d.

Voor de nog te ontwikkelen website willen we voor elk van deze type route een symbool/beeld. Mogelijk dat dit terugkomt in het logo.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Tjeppie
  • Logo # 1184130 voor Your Fun Ride! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeppie:

      Hallo,

      hierbij presenteer ik mijn concept, bestaande uit een primair logo en drie secundaire logo’s.
      Het blauwe logo met de motor is bedoeld als primair logo en representeert jullie bedrijf in een eenvoudige, doch krachtige wijze.

      Bij de secundaire logo’s heb ik geprobeerd de nadruk te leggen op het onderwerp van de specifieke route (hetzij de tourtochten, de bourgondische en de culturele routes):

      – Het rode logo is bedoeld als vertegenwoordiging voor jullie tourtochten; de weg met de vele bochten is het synoniem voor de uitdaging die deze tochten bieden.

      – Het paarse logo heeft jullie bourgondische routes als betekenis; de fles en het wijnglas zijn in dit geval het synoniem voor de diverse mogelijkheden die jullie hierin aanbieden.

      – Het groene logo is tot slot bedoeld voor jullie culturele routes waarbij het kasteel een synoniem is voor deze categorie.

      Uiteraard is in overleg nog van alles mogelijk, dus mochten er nog wensen zijn dan hoor ik dit graag.

      Met vriendelijke groet,
      Esther

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network