2 logo’s kleurenschema lettertype

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: maaskuper
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 459.00
  • Datum start : 05-05-2019 20:53
  • Datum einde : 19-05-2019 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,vector
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We zijn op zoek naar twee logo’s, een kleurenschema en lettertype (huisstijl) voor ENTAMEER en de methode pijnleren. De logo’s moeten samen en apart gebruikt kunnen worden, bij elkaar passen, met en zonder baseline.
De proposities die in het logo als baseline moeten fungeren zijn:
ENTAMEER doorbreekt patronen dwars door pijn en fijn
Pijnleren - putten uit pijn voor positieve impact
De huidige website van ENTAMEER is verouderd en kun je beter niet gebruiken voor meer informatie.
Misschien is het interessant om te weten dat ENTAMEER komt van het werkwoord ‘entameren’ dat beginnen of aansnijden betekent. Daarnaast is snijden niet alleen scherpe pijn veroorzaken, maar ook één punt gemeen hebben (van twee lijnen).

We zoeken dus, naar aanleiding van de eerste ontwerpen ter verduidelijking:
- 1 logo met:
ENTAMEER
doorbreekt patronen dwars door pijn en fijn

- 1 logo met:
PIJNLEREN
putten uit pijn voor positieve impact

- een passend lettertype

- een passend kleurschema voor de huisstijl


Bedrijfsomschrijving:

ENTAMEER traint en adviseert organisaties, met name leidinggevenden en managers, hoe zij mensen kunnen meekrijgen in verandering. Meestal gaan we aan de slag met het team waaraan de manager leiding geeft. Pijnleren is de methode die hierbij ingezet wordt. De gedachte achter pijnleren is dat pijn waardevol is, een soort emotionele big data. Elke verandering doet pijn, maar pijnleren is zorgen dat pijn in ieder geval een positieve impact heeft.
Onze dienstverlening is tweeledig. We bieden leiderschapscoaching, advies in en begeleiding van veranderingen binnen organisaties. Daarnaast houden we een pleidooi voor pijn in organisaties, geven daarover lezingen, hebben onze kennis en methode in een boek gevat en willen inspireren om pijn niet langer te mijden.
Bijgevoegd is een aanvullend document over de organisatie en methode.

Doelgroep:

De doelgroep die we willen aanspreken, zijn leidinggevenden, directeuren en managers met lef. Die echt stappen willen maken en dingen willen veranderen. Die het aandurven om daarvoor de confrontatie met pijn aan te gaan en durven te stoppen met pleisters plakken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De stijl die we zoeken is strak, clean, verrassend en passend bij de profilering. Deze profilering is als volgt:
• Er geen doekjes om winden, geen zachte heelmeesters, maar zeggen waar het op staat
• Rauw, schurend en daardoor verrassend en ervaren als intens
• Vleugje humor om het luchtiger te maken

Social Network