ClickCease Ontwerpen van WIMdesign - Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel

Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: Bereijk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 589.00
  • Datum start : 29-12-2014 08:24
  • Datum einde : 10-01-2015 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 91
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Badkamerhuis is een nieuwe franchise organisatie met een centrale webwinkel. Voor dit concept zoeken wij een nieuw logo met een passende huisstijl. Het moet een fris en moderne uitstraling krijgen.

Bedrijfsomschrijving:

De winkels staan niet op A locaties. Klanten komen niet in luxe showrooms maar in een soort van 'luxe' magazijn gelegen op bijvoorbeeld een industrieterrein waarbij diverse opstellingen zijn gemaakt als ter inspiratie. Mocht de klant andere wensen hebben dan kunnen wij dit middels de website en documentatie bespreken. Badkamerhuis verkoopt A producten tegen internetprijzen. De service en kwaliteit zijn dus hetzelfde als bij dure showrooms.

Doelgroep:

Mensen die voordelig een degelijke badkamer wensen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bij het leveren van de huisstijl wensen wij ook passende kleuren (ca 5) toe te passen is in de communicatie. Dit alles moet niet schreeuwerig overkomen. Badkamerhuis.com is dus geen dure maar betrouwbare badkamerwinkel met voordelige producten.

Een van de kleuren die er in voor dient te komen is een actieve oranje kleur voor de call to actions in de webwinkel.

WIMdesign
  • Logo & Huisstijl # 427390 voor Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel wedstrijd Klacht indienen
    1. WIMdesign zegt

      Dag...,
      Een helder, duidelijk en fris logo met verschillende elementen in zich. Het bad laat duidelijk zien dat het om badkamers gaat, niet om loodgieters e.d. Door de 'wanden' wordt het beeldmerk ruimtelijk, ...is als het ware de showroom. Door de zeshoek vormen de 2 schuine vlakken boven een dak. De verschillende vlakken kunnen ook als elementen worden gebruikt voor accenten e.d. binnen een website of ander presentatiemateriaal.
      Ook kan er op deze wijze voor de verschillende producten eventueel een eigen kleurcodering worden meegegeven.

      Kleuren en lettertype kunnen uiteraard anders. Graag feedback om eventueel aan te passen en/of verder uit te werken.

      Groet, Wim Nijenkamp

    2. Bereijk zegt :

      Dag Wim,

      Bedankt voor je inzending. Ik twijfel bij deze; in eerste instantie vind ik het niet wat, maar het laat me niet helemaal los. Even afwachten wat er nog meer binnen komt.

    3. WIMdesign zegt

      Bedankt voor je beoordeling en reactie. Ik denk dat je er nog wel aan gaat wennen... :-)

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network