ClickCease Ontwerpen van mireille den Hartog - Blik op media

Blik op media

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: blikopmedia
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 19-01-2010 16:47
  • Datum einde : 31-01-2010 16:47
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil graag een logo en huisstijl. Dit ga ik gebruiken voor al mijn communicatie naar buiten toe.
Ik wil graag een logo waarin de gehele bedrijfsnaam zichtbaar is.
Verder vind ik het heel moeilijk aan te geven hoe ik zou willen dat het eruit ziet. Ik geef jullie de vrije hand.

Belangrijk: mijn doelgroep is NIET mensen met een verstandelijke beperking. WEL de mensen om hen heen.

Bedrijfsomschrijving:

Blik op media ontwikkeld cursussen en workshops over mediawijsheid voor begeleiders van mensen met een verstandelijke beperking. Zo kunnen zij sneller inspelen op vragen en problemen rondom de media. Hierdoor verbetert de kwaliteit van zorg.

Blik op media doet ook onderzoek en ontwikkelt beleid op het het gebied van mediawijshed.

Onder mediawijsheid wordt hier met name het bewuste omgaan met de computer bedoeld. Het helpen bij het creëren van een goede beeldvorming door naar de juiste websites te verwijzen. Uit kunnen leggen wat beelden betekenen en hoe ze geconstrueerd worden. Ervoor zorgen dat mensen niet zomaar doorklikken en dan vast zitten aan abonnementen. Leren dat ze niet zomaar gegevens op het internet achter moeten laten. Omgaan met internetverslaving. Omgaan met kiezen van de juiste games. etc. etc.

Doelgroep:

De doelgroep die ik wil bereiken zijn de mensen in de zorg. Dus de managers, begeleiders van mensen met een beperking. Maar ook koepelorganisaties zoals de vereniging gehandicaptenzorg nederland, belangenverenigingen.
De doelgroep is dus niet bijzonder stijf en zakelijk en ik ook niet. Maar we moeten wel samen zaken doen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen foto's
Geen overdreven krullende letters
symboliek met de naam mag, hoeft niet (blik- conserve/blik-oog)

mireille den Hartog
  • Logo & Huisstijl # 1169 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      nog een keer

    2. mireille den Hartog zegt

      gelukt!!!!!!!!

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1166 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      Hallo Sanne, hierbij een opzet voor een huisstijl. De muis op het briefpapier verwijst naar je email en je website, op het visitekaartje zou dat wat teveel worden dus heb ik de muis naar de achterkant verplaatst en verbonden met je oneliner, wijs met media, om dat nog een keer te benadrukken.
      ik hoor graag je reactie.

      Met vriendelijke groet,
      Mireille den Hartog
      www.uneontwerpstudio.nl

    2. mireille den Hartog zegt

      er gaat iets niet helemaal goed geloof ik

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1135 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      Heb wat andere kleuren gebruikt, het logo is toch het sterkst met grijs en groen of eventueel een andere kleur. Als je voorstellen zou willen zien van een huisstijl of folder dan hoor ik dat graag.

      groet Mireille den Hartog
      www.uneontwerpstudio.nl

    2. blikopmedia zegt :

      Hoi Mireille,

      ik vind dit ontwerp (grijs/groen) tot nu toe - samen met de ontwerpen van niekdb - de beste die er bij zitten. Ik wil graag een voorstel voor de huisstijl zien.

      Sanne

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1103 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      Met een kleine aanpassing en link van muis naar media.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1067 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer mireille den Hartog:

      Mensen leren omgaan met de computer, vandaar de muis erbij die leidt naar het woord blik, een kijk hebben en krijgen op...
      De kleur rood gebruikt omdat blik op media zich ook bezig houdt met de gevaren van internet.

      Ik hoor graag van je.

      Groetjes Mireille den Hartog
      [email protected]
      www.uneontwerpstudio.nl

    2. blikopmedia zegt :

      Hoi Mireille, ik vind met name deze erg mooi. Zou je van"voor mediawijsheid" "wijs met media"willen maken? En de kleuren spreken me niet erg aan. Zou je daar een beetje mee kunnen varieren. oranje/rood ipv paars of groen of grijs?

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network