ClickCease Ontwerpen van Tjeerd van der Velde vormgeving - broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt

broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Rene Verdonk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 12-02-2014 17:12
  • Datum einde : 26-02-2014 19:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Mts René Verdonk is een dynamisch broccoliteeltbedrijf dat zich in de afgelopen 10 jaar sterk heeft ontwikkeld. Inmiddels zijn wij een flinke speler in de markt, maar onze uitstraling is nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Hoog tijd om hier verandering in te brengen !
Wij zoeken een logo/huisstijl verbonden met ons product.
Daarnaast willen we ook een jonger publiek aanspreken. In de aankomende jaren willen wij in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen de jeugd in onze omgeving bewust maken van het feit dat gezondheid en verse groenten een onmiskenbare relatie met elkaar hebben. Hiervoor zal de nodige communicatie plaatsvinden, waarbij een logo/huisstijl zeker van pas komt.

Bedrijfsomschrijving:

'Na afronding van de Agrarische Hogeschool ben ik in 1996 begonnen met een broccoliteeltbedrijf. Aangezien ik niet afkomstig ben van een agrarisch bedrijf, was het opstarten in de beginjaren best moeilijk. Inmiddels ruim 15 jaar verder heb ik het bedrijf samen met mijn partner kunnen uitbouwen tot een teeltbedrijf waar 25 mensen werkzaam zijn en waarin elk jaar meer dan 2 miljoen kg broccoli met de hand wordt gesneden en verpakt.
Wij leveren inmiddels aan alle grotere supermarktketens in Nederland. Aangezien wij dit via een telersvereniging doen, is de noodzaak voor een eigen huisstijl nooit hoog geweest.

Doelgroep:

De jonge consument.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In het logo zouden we graag de naam Mts. René Verdonk en evt het woord Broccoli verwerkt zien. Een grafische tekening van het product Broccoli zouden wij leuk vinden, alhoewel wij ons ervan bewust zijn dat een broccoli moeilijk is weer te geven. Het lijkt toch snel op een champignon!
De verbondenheid met de natuur is ook een aspect waarvan wij het leuk vinden om dit terug te zien in het logo

Tjeerd van der Velde vormgeving
  • Logo & Huisstijl # 305034 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Een voorbeeld, hoe het logo op b.v. glas werkt.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 305023 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn deelname. Een fris logo, met de kleurstelling van gezonde broccoli. Door het ronde herkenbare icoon, een modern logo, dat zijn weg goed kan vinden in de huidige en toekomstige media platformen (social media, etc). Verder een krachtig lettertype zonder effectjes, zodat het logo sterk toepasbaar is, je kan hierbij denken aan drukwerk op dozen, raambestickering, autoreclame etc. .

      Ik hoop u te kunnen inspireren met mijn ontwerp!

      Met een vriendelijke groet,

      Tjeerd van der Velde

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network