ClickCease Da Lila Food - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Da Lila Food

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: DalilaS
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 04-10-2011 17:10
  • Datum einde : 26-10-2011 17:57
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor Da Lila Food zijn we op zoek naar een nieuw logo en huisstijl. Met in het logo een afbeelding verwerkt, die zal zorgen voor herkenning.Graag een beeldmerk wat ook los te gebruiken is van de naam van het bedrijf.

Het nieuwe logo zal als basis dienen voor de huisstijl en uiteindelijk doorgevoerd worden op visitekaartjes, website en briefpapier.

Logo dient opvallend te zijn en PUUR, kracht en professionaliteit uit te stralen (niet schreeuwerig). Men moet in één oogopslag kunnen zien dat het bedrijf zich bezighoudt met 'FOOD'.

Bedrijfsomschrijving:

Da Lila Food is een innovatief en vooruitstrevend bedrijf dat zich richt op zowel de foodbranche als particulieren.

Voor 'private dining', foodstyling foodphotography en ontwikkelen, organiseren én uitvoeren van nieuwe eetconcepten. Daarnaast bieden wij 'bijzondere' catering voor evenementen en feestelijkheden op maat.
Wij houden ons tevens bezig met het ontwikkelen/schrijven van nieuwe recepten (evt ook voor kookboeken) en met het geven van product en kookworkshops.

Da Lila Food betekent vrij vertaald: Van Puur Eten. De eerste 2 woorden zijn tevens de voornaam van de eigenaresse, Dalila.

Doelgroep:

Da Lila Food is gespecialiseerd in Foodstyling, Foodphotography, conceptontwikkeling en het schrijven van recepten voor het bedrijfsleven.
Particulieren kunnen bij ons terecht voor diverse workshops en 'private dining'.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Basiskleuren van het logo: lila( iets wat lijkt op Milka chocolade lila) en grijs. Eventueel een idee om 'Lila' in de kleur lila op te maken.
Logo mag best vrouwelijk zijn, maar geen bloemetjes en siersels!!!
Hoop op een strak maar tegelijkertijd creatief ontwerp.

Aub ook geen gebruik van bestek of koksmuts als beeldmerk, elk foodgerelateerde zaak heeft dat al. Wij willen daar van af stappen. Evt als beeldmerk een vijzel (vijzel is van natuurlijk materiaal gemaakt en is één van de oudste/ zoniet de oudste keukengereedschap die er is).

Social Network