Eigentijds strak creatief logo en huisstijl voor adviseur in de Infrasector

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: niekvanonna
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 12-01-2020 19:52
  • Datum einde : 26-01-2020 10:01
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 171
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben opzoek naar een huisstijl en logo voor mijn startende bedrijf: Onna Infra Inzicht.. Wat ga ik doen? Ik ga in eerste instantie interim opdrachten vervullen in de infra sector. Mijn brede ervaring wil ik op den duur inzetten om projectteams te helpen beter samen te werken. Naast het logo moet de huisstijl moet in elk geval bevatten: briefpapier, visitekaartje. Nice to have: Word template voor een rapport in de huiststijl, Powerpoint template in huisstijl



Bedrijfsomschrijving:

Dit is de concept brandstory ter info en inspiratie:
Civiele werken komen altijd tot stand in samenwerking tussen een opdrachtgever (OG) en een opdrachtnemer (ON). Afspraken worden vastgelegd in een contract dat wordt aanbesteed. Begrip voor elkaars belangen is vaak ver te zoeken, wat een succesvolle samenwerking onder druk zet. Investeren in de factor mens is één van de grootste succeskansen voor projecten in de infrasector. Onderzoek toont dit aan (bron: rapport ABN AMRO) en organisaties onderkennen dit steeds vaker.
ONNA Infra Inzicht onderscheidt zich door op geheel eigen wijze jou en je team te laten excelleren in projecten door succesvolle samenwerking. Wij geloven dat mensen het verschil maken. ONNA Infra Inzicht heeft jarenlange ervaring bij aannemers, opdrachtgevers, adviesbureaus en een kennisplatform en ken hun belangen. Als verbinder, vanuit een transparante communicatie, helpt Onna Infra Inzicht jou en je team inzicht te krijgen in het infrabouwproces. En biedt handvatten om te komen tot een betere en meetbare samenwerking die leidt tot meer innovatie, duurzaamheid en circulariteit.

van Onna (ONNA Infra Inzicht) brengt jarenlange ervaring mee:
Ik ben een mensgerichte techneut met jarenlange relevante werkervaring bij opdrachtgevers, opdrachtnemers, adviesbureaus en kennisplatform CROW. Van ‘poten in de klei’ tot en met directie niveau en van collegevoorstel tot en met oplevering. Met mijn down to earth mentaliteit, humor en mijn drive om dingen goed te doen ben ik in staat om teams succesvol te begeleiden en ze klaar te stomen voor de uitdagingen van Nederland. Dit doe ik onder andere door ‘soft skill’ trainingen CROW Past Performance. Hierin trainen we het OG/ON gesprek en het maken van werkafspraken tijdens de uitvoering. Daarnaast verzorg ik ‘hard skill’ trainingen over contracteren, over onderwerpen als UAV en RAW. Bij de uitoefening van mijn werk blijf ik mij altijd de waarom vraag stellen en werk ik vanuit de bedoeling.

Doelgroep:

Mijn doelgroep zijn organisaties werkzaam in de infrasector: overheden (gemeenten, Rijkswaterstaat, waterschappen provincies) infra aannemers (zoals Heijmans, Dura Vermeer etc.) en adviesbureaus (zoals Royal Haskoning, Witteveen en Bos, Sweco). De rollen die ik wil aanspreken zijn meestal projectleiders, teammanagers of directeuren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleurgebruik:
Blauw, groen eventueel een klein beetje geel/oranje

Mogelijke figuren in logo:
Handen, radertjes, een bril met in het ene glas 'Onna' en het andere 'Infra inzicht'. 'Onna' mag een meer prominente plek in het logo hebben dan 'Infra Inzicht'.

Wat moet het uitstralen
Serieus professioneel met een vleugje creativiteit. Niet te conservatief, dat wil ik juist niet zijn.
Modern, Volwassen (professioneel), Mix van geometrisch met een vleugje organisch.

Het logo moet geleverd worden inclusief kleurcodes en in bewerkbaar formaat voor toepassing in andere sjablonen in de toekomst! Ik wil de huisstijl ook verwerken in mijn website template en gebruiken voor communicatie.

Social Network