ClickCease Ontwerpen van Cornelissen Design - EntrD heeft een naam, nu nog een logo en huisstijl!

EntrD heeft een naam, nu nog een logo en huisstijl!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Kiesvoormij
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 28-03-2014 13:56
  • Datum einde : 04-04-2014 13:55
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 124
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een strak en modern logo voor een jong en ambitieus ICT bedrijf. Wij houden ons bezig met het maskeren/ anonimiseren van klantgegevens en willen graag een logo dat hier op een subtiele manier naar verwijst. Een 1e suggestie vind je als bijlage. Naast het logo zoeken we een bijbehorende huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn een jong ICT bedrijf dat zich bezig houdt met data in de breedste zin van het woord. In 1e instantie gaan we ons richten op het anonimiseren/ maskeren van productiegegevens zodat bedrijven deze data kunnen gebruiken voor testdoeleinden. Later willen we ons ook met big data bezig houden.

Doelgroep:

Elk bedrijf dat beschikking heeft over klantgegevens en die deze ook gebruikt voor andere doeleinden. Denk bijvoorbeeld aan (semi-) overheden, telecom, banken en verzekeraars. Dit kunnen zowel nationale als internationale bedrijven zijn.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

fris, primair. Geen bruin, grijs, zwart. Solid color.

Cornelissen Design
  • Logo & Huisstijl # 322717 voor EntrD heeft een naam, nu nog een logo en huisstijl! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Cornelissen Design:

      Beste,

      Hierbij mijn inzending. Ik heb gekozen door een frisse, maar strakke uitstraling.

      Het schild en slot staan symbool voor de bescherming. Het slot staat echter iets open, wat staat voor de andere doeleinden waar jullie de data voor gebruiken.

      Door te klikken op de afbeelding wordt deze vergroot en de kleuren verbeterd.

      Ik hoor graag uw reactie!

      Vriendelijke groet,

      Emile Cornelissen

    2. Kiesvoormij zegt :

      Beste Emile,

      dit logo doet ons denken aan Macaffee(virus bescherming). Wij willen voorkomen dat er verkeerde associaties gelegd worden.

      groet,

      entrd.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network