Everyday Fit

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Everyday Fit
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 27-05-2014 23:46
  • Datum einde : 09-07-2014 23:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 88
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil een logo/ huisstijl laten ontwerpen voor Fitness en Cardioclub Everyday Fit.
Het moet een trendy uitstraling hebben en gelijk uitnodigen om naar onze club te komen.
We zullen het logo/ huisstijl voor alle communicatie middelen gebruiken.
Ook voor op gadgets zoals bidons, handdoeken.

Bedrijfsomschrijving:

Anno 2014 is health een belangrijk item bij de mens. We leven langer en kiezen er vaker voor bewuster te leven. Dit in de vorm van voeding en sport. In de moderne nieuwbouwwijk de Schuytgraaf te Arnhem wordt op deze behoefte van de mens ingespeeld door middel van een sportpark. Dit sportpark faciliteert een voetbalclub, tennisvereniging en een skeelerclub.
Hier vestigt zich per 1 jan 2015 Everyday Fit. We hebben ongeveer 200m2 aan fitness ruimte. Daarnaast willen we in de toekomst (virtuele) groeplessen aanbieden.
De naam geeft krachtig weer wat onze doelstelling is: elke dag fit en actief zijn.
Samen met de Overload gecertificeerde trainers wordt ingespeeld op de individuele wensen van de klant.
Ons bedrijf staat voor kennis, kwaliteit, klantgerichtheid, professionaliteit, dynamisch.

Doelgroep:

Onze doelgroep zijn klanten vanaf 18 jaar en ouder. Onze sub-doelgroep is 18-34 jaar. Daarnaast richten wij ons ook op de reeds sportende mensen op het sportpark. Voor hen zal een er een zogenaamd 'sportparkabonnement' gelden.
Ook zullen we bootcamp aanbieden door samen te werken met de trainers die hier al les ingeven.
In de wijk wonen voornamelijk tweeverdieners, modaal en twee keer modaal.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Onlangs kwam ik op de site over virtuele lessen (zie bijlage). Dat is wat ik in mijn hoofd had! Groen is de kleur waarvan ik het gevoel heb dat het past binnen ons concept. Ook met grijs.
Krachtig, fris en trendy.
Mijn gedachten gaan ook uit naar een fysieke sporter zoals in het voorbeeld.

Social Network