ClickCease Ontwerpen van joycejep4 - Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: henkpieters
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 29-09-2009 22:08
  • Datum einde : 13-10-2009 22:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 98
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving:

Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep:

Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

joycejep4
  • Logo & Huisstijl # 433 voor Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joycejep4:

      Een logo met een warm, frisse kleur. De letters maken het uitdagend en opvallend.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 421 voor Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joycejep4:

      Hier het logo opgebouwd uit de letters PMA maar dan in wat vrolijkere kleuren en die fris en warmte uitstralen. Dit zijn opvallende kleuren waardoor de kleur grijs de kleuren mooi opbouwen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 417 voor Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joycejep4:

      Ik heb gekozen voor een fris logo met de letters PMA= Pieters marketing advies met daaronder de vertaling van de letters. Daardoor valt het in grote lijnen op.

    2. henkpieters zegt :

      Hoi Joice,

      Dank je voor je design. Ik twijfel of ik de afkortin PMA zo prominent wil maken. Mijn voorkeur gaat er toch naar uit dat mijn activiteiten marketing|innovatie|klantcontact naar voren komen. Positief vind ik de frisheid van het logo door de kleuren en de vormgeving.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network