ClickCease Ontwerpen van Dikgedrukt - Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 31-01-2013 11:28
  • Datum einde : 14-02-2013 11:26
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Gezocht: een logo en huisstijl (m.n. visitekaartjes) voor challenger op het gebied van bouwkeuringen.

Bedrijfsomschrijving:

Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:

• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid

Doelgroep:

Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.

Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo

Dikgedrukt
  • Logo & Huisstijl # 164403 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      Zie vorige commentaar!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 164402 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Dikgedrukt:

      Aanpassing op mijn vorige voorstel

    2. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      Zeker niet slecht! Ik moet er nog even aan wennen, maar het is zeker niet slecht! Ik laat deze even bezinken, dank je wel voor je aangepaste voorstel.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 164303 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Dikgedrukt:

      Het logo in het groot. Je kan deze vorm ook makkelijk doorvoeren in promo materiaal. Bijvoorbeeld sleutelhangers bij een positieve keuring.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 164300 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      De verticale plaatsing van de gegevens op het kaartje kan ik waarderen!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 164299 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Dikgedrukt:

      Hoi,
      Bijgaand mijn voorstel. De kritische bril slaat op de ervaren en herintredende inspecteurs, het groene potlood slaat uiteraard op het keuren. Dit heb ik geplaatst op een label wat ook meteen de vorm van een huis omvat. Ik heb dus zoveel mogelijk willen vertellen in dit beeldmerk. De stijl is vriendelijk en toegankelijk.

      Ik hoor het graag,

      met vriendelijke groet, Anneke

    2. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      Hai Anneke, dank voor je inzending! Leuk om te zien hoe je onze visie hebt vertaald naar een huisstijl. Ik zie wel iets gloren in deze huisstijl. Wel vind ik het nu nog te 'geinig'. Het logo van dichtbij is leuker dan het logo vanaf een afstandje. Dan wordt het toch een beetje zo'n kindertekening poppetje en mis je bijvoorbeeld het feit dat de mond een potlood is. Dat vind ik wel wat jammer, net als het ietwat sombere karakter door de kleurstelling. Maar het is zeker vriendelijk, en ik zie zeker ook positieve kanten!

    3. Dikgedrukt zegt

      ok, bedankt voor de feedback. Ik ga ermee aan de slag!

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network