ClickCease Ontwerpen van Kijk - Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 31-01-2013 11:28
  • Datum einde : 14-02-2013 11:26
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 47
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Gezocht: een logo en huisstijl (m.n. visitekaartjes) voor challenger op het gebied van bouwkeuringen.

Bedrijfsomschrijving:

Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:

• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid

Doelgroep:

Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.

Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo

Kijk
  • Logo & Huisstijl # 168130 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      Een gewijzigde kleurstelling alleen heeft geen invloed op de bruikbaarheid van dit logo voor Keurmijnwoning.nl. Niettemin dank voor je inspanning!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 168129 voor Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Morloff | Marcel van Langen zegt :

      Nee, dit is 'm niet. Hij is mij te eenvoudig, je ziet er te weinig de hand van een creatieve inspanning (en uitspatting) in. Hoewel ik me kan voorstellen dat het voor een ander bedrijf wellicht wel als logo kan dienen, spreekt hieruit niet onze visie.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network