ClickCease Goed in Food - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Goed in Food

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Goed in Food
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 425.00
  • Datum start : 07-03-2011 14:03
  • Datum einde : 18-03-2011 14:19
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 62
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat ik graag ontworpen wil zien is een strak, helder en smaakvol logo wat goed past bij de naam Goed in Food.
Daarnaast moet er een huisstijl ontworpen worden voor visitekaartje, briefpapier, brochures en voor de te ontwikkelen site.
" Met smaak verteld" en " Toegevoegde waarde als belangrijkste ingredient" zijn de titels van mijn twee brochures waarvan er 1 al af is en waarvan er 1 in de maak is. Zie bijlage.

Bedrijfsomschrijving:

Goed in Food , een kleine zelfstandige BV van een gepassioneerde food liefhebber.
Toegevoegde waarde als belangrijkste ingrediënt in de wereld van eten, drinken en slapen.
Toegevoegde waarde in :
*Project / Interim management
*Concept ontwikkeling
*Merk positionering
*Evenement management
*Spreker en dagvoorzitter ( als faculty member aangesloten bij Speakers Academy )

Doelgroep:

Alle bedrijven in de wereld van eten, drinken en slapen.
Denk aan producenten als Coca Cola, Unilever, Nestle, Denk aan hotel ketens als Bilderberg, Eden hotel groep, Hampshire Hotels, denk aan cateraars als Maison van den Boer, Albron, O'seven, Sodexho. Denk aan retail/ warenhuis concerns als HEMA en Bijenkorf. Denk aan bedrijven die geinteresseerd zijn in ontwikkelingen op het gebied van Horeca, fastfood of fine-dining.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ik ben niet op zoek naar een klassieke uitstraling, houd meer van strak en modern dan van tierelantijntjes.
Geen pasteltinten of hard fluorescerende kleuren. Kleuren moeten smaak hebben en niet detoneren met food in het algemeen.

Social Network