ClickCease Golfbaan - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Golfbaan

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Arthur
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 600.00
  • Datum start : 10-01-2012 13:27
  • Datum einde : 08-02-2012 13:23
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 86
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Kun jij een logo en daaruit voortvloeiende huisstijl maken die aansluit op onze beoogde look en feel. Ontwerp ook een website pagina layout en een emailnieuwsbrief format.
Maak ook een format voor advertentie in tijdschrift en een lay out voor de A4 flyers/ folders. Geen traditioneel wapenschildje. Een strakke uitstraling met een krachtig logo dat herkenbaar is. Logo liefst bestaand uit tekst ( naam) bestaan.Niet te priegelige details, moet ook op golfbal bedrukt kunnen worden en bv op kleding, petje etc.

Bedrijfsomschrijving:

Golf & Country Club Utrecht National Golf
Na jarenlang allerlei rechtszaken lijkt het erop dat we nu eindelijk kunnen gaan starten met aanleg en promotie van de golfbaan in Vianen.
OP de golfbaan komen een golfvereniging, een businessclub en greenfeespelers zijn ook zeer welkom.We zijn zeer centraal gelegen in Vianen en uitstekend bereikbaar.


We zijn een golfbaan voor een modern publiek, met behoud van traditionele waarden van de golfsport.
Ons clubhuis zal dat gaan ondersteunen, een modern gebouw met een warme uitstraling van interieur en horeca. Eerder strak dan wollig.Luxe beleving.

Kernwoorden zijn: hoge kwaliteit, zeer goed onderhouden golfbaan, enthousiast, vriendelijk en deskundig horeca personeel
Vernieuwend door het golfbaanontwerp.
Het second home idee: ontmoet je vrienden en kennissen op de golfbaan,
speel een wedstrijd en ontmoet elkaar in het clubhuis.
We zijn geen \"ouderwetse\" besloten golfbaan, waar een bezoeker argwanend wordt bekeken. Integendeel, wij staan open voor alle golfers .

Doelgroep:

We richten ons op de moderne golfer, veelal hoogopgeleid, met brede interesses. De golfclub zal een wat ouder publiek trekken (55+). De businessclub wordt het netwerkcentrum van midden nederland, we richten ons op middelgrote en grote bedrijven, relatiemarketing maar ook als personeelsincentive of voor de personeelsleden. Maar net zo belangrijk is dat wij open staan voor de zgn. vrije golfer. Gofers die geen lid zijn bij een golfbaan maar graag op diverse banen in het land spelen.
Soms zijn ze ook lid van een zgn. D club zoals bv ANWB golf of GVN.
Zijn zijn sportief, op wedstrijdsport gericht, relatief jonger (35-45).
Hebben weinig tijd en kiezen bewust voor een mooi ontworpen baan. Ze verwachten kwaliteit en willen een beleving.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Blauw (KPMG) en oranje (RABO) waarbij blauw overheerst vind ik zelf erg mooi.
Zie bijgevoegde logo.
Logo gemeente vianen is aardig vanwege link naar vestigingsplaats
Je zou van de oranje bal een oranje golfbal kunnen maken of i.d.

Social Network