ClickCease Ontwerpen van Tom Embrechts - Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling

Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: kompas
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 05-03-2013 12:32
  • Datum einde : 05-04-2013 12:28
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Kompaso heeft behoefte aan een professionele uitstraling en behoefte aan een visuele idientiteit, uitgewerkt naar logo, huisstijl (in de vorm van een webpagina) en een flyer.

Bedrijfsomschrijving:

Wat doet Kompaso: Kompaso heeft 4 expertises in huis om bedrijven te ondersteunen. Kompaso regelt de boekhouding, lost HR problemen op, maakt risicoanalyses en heeft een oplossing voor strategische marketing en communicatievraagstukken.
kernwoorden:
toonaangevend, betrokken, professioneel, mensgericht,lokaal

Doelgroep:

MKB met 10-50 werknemers op HBO nivo en/of kantoorpersoneel. Kleine zakelijke dienstverleners of een wat groter technisch of productiebedrijf. Geografische begrenzing: Utrecht en Gelderland (straal 25 km, Ede gld. Onze gesprekspartner is de directie, veelal HBO/HBO+ en in de leeftijd van 35/55 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

primair: zwart en kobaltblauw.
secundair:antraciet, zilver, wit

Kompaso betekent kompas in het Esperanto. Kompaso spreekt de universele taal van het ondernemerschap en biedt ondernemers een betrouwbaar kompas. We zien het kompas als symbool dan ook graag in enigerlei vorm terug in ons logo. Modern en tijdloos, moet 5 jaar mee gaan. Niet te actueel of tijdgeest gebonden. Weerspiegeling van klasse. Het ontwerp moet betaalbaar uitgevoerd worden, Geen extreme drukkosten. Uitgaan van digitaal drukwerk. Logo en huisstijl zijn voor wordpress, website, twitter en flyer.

Tom Embrechts
  • Logo & Huisstijl # 188309 voor Kompaso zoekt een proffesionele uitstraling  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Tom Embrechts:

      Ik heb geprobeerd het kompas qua herkenbaarheid te behouden, maar toch zo te veranderen dat het als beeld op zich, zonder naam ook sterk kan staan.
      Het idee achter de vier verschillend gekleurde pijlen is dat je het logo kan draaien naargelang de expertise. Elke kleur staat voor één expertise, waardoor het visueel al duidelijk is waarover het gaat. Zo kan het logo op verschillende manieren worden ingezet, naargelang de behoefte.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network