ClickCease Ontwerpen van Concept en Ontwerp - Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: chrisaanzee
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 07-11-2013 16:48
  • Datum einde : 21-11-2013 16:43
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De Feel Food Company gelooft niet in een crash dieet. Feel Food Company helpt klanten zich weer goed te voelen door bewust te zijn van wat je eet en drinkt. Afvallen is een logisch gevolg van blijvende verandering in eetgedrag. We helpen je na een intake, een eetpatroon te ontwikkelen die bij je past en dus eenvoudig eigen kunt maken. Kennisoverdracht gebeurt door middel van onder andere een supermarktsafari, koelkast koken bij jou thuis en online begeleiding of aanvullende sessies met een van de voedingsdeskundigen van de Feel Food Company.

We komen graag in contact met een creatieve ontwerper die onze visie en werkwijze weet te vertalen naar een logo en een eenvoudige huisstijl (visitekaartje, briefpapier, vervolgpapier en A5 vensterenvelop). De Feel Food Company begint vanuit een locatie in Lisse en Amsterdam en is opgericht door 2 vrouwen die gediplomeerd voedingsdeskundige zijn. Het logo en de huisstijl moeten door gebruik van typografie en kleur professioneel en toegankelijk zijn voor een breed publiek van mannen en vrouwen. Vrouwen zullen in het algemeen vaker voor de dienstverlening van de Feel Food Company kiezen. Het beeldmerk moet eigentijds en toch tijdloos en fris zijn en optimisme en vertrouwen uitstralen en een grote mate van herkenbaarheid hebben indien op een later moment toegepast in reclame-uitingen als brochures, advertenties, outdoor en autobelettering.

Bedrijfsomschrijving:

We krijgen de headline niet aangepast. De pay off die we gaan gebruiken is: hapje voor hapje weer goed in je vel!

Dat is precies wat Feel Food Company wil bereiken met klanten. Een geleidelijk proces van kennis van voeding omzetten in veranderend gedrag op een wijze die bij je persoonlijkheid past.

Doelgroep:

Mannen, vrouwen en kinderen. Leeftijd neutraal maar de doelgroep vrouwen in de leeftijd 20 tot 60 jaar zal het meest van de diensten gebruik maken

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een onderdeel van de huisstijl zou een kwaliteitsstempel kunnen zijn

Concept en Ontwerp
  • Logo & Huisstijl # 270203 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Concept en Ontwerp:

      Beste Chris,

      Hierbij een andere insteek voor het logo:
      Zakelijker, strakker en warmer van kleur.

      Met vriendelijke groet,

      Sjoerd Stellingwerf

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 269594 voor Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Concept en Ontwerp:

      Beste Chris,

      Bijgaand mijn inzending voor de wedstrijd, een simpel maar krachtig logo. Ik heb jullie pay off "hapje voor hapje weer goed in je vel!" letterlijk verwerkt in de letters "oo" in food, door er blije mondjes van te maken die open staan.

      Overigens denk ik dat de pay off niet eens nodig is omdat de naam al zo duidelijk is.

      Ik ben erg benieuwd naar de reactie!

      Meer werk van mij is te zien op http://conceptenontwerp.nl/

      Met vriendelijke groet,

      Sjoerd Stellingwerf

    2. chrisaanzee zegt :

      het is te speels we zoeken toch een iets zakelijker beeldmerk. Strakkere typografie en groen is wel kleur van gezond en natuur, maar we zijn primair voedingsdeskundigen die kennis overdragen zodat klanten eenvoudig gezonder kunnen leven. Typografie zou oranje warm kunnen zijn.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network