ClickCease Logo en huisstijl nieuw sieradenmerk - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo en huisstijl nieuw sieradenmerk

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: bibian
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 15-03-2012 16:42
  • Datum einde : 29-03-2012 16:39
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 20
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

we zijn voor een nieuw te ontwikkelen stalen dames sieraden merk op zoek naar een logo en huisstijl. de naam van het merk is twist. de eerste collecties zullen bestaan uit stalen ringen die gecombineerd worden (mmerdere ringen om één vinger). we zullen werken met half edelstenen en zirkonia. Ook zulle de ringen naast de kleur van staal ook verguld worden met rose en geel goud. Dit alles in hoogglans. we willen een moderne, hippe, luxe en chique maar toch laagdrempelige uitstraling. De look van twist zal passen bij een zelfstandige trendy vrouw tussen de 25 en 39 jaar. de prijs van de gemiddelde ring zal liggen tussen de 20 en de 50 euro.we zijn op zoek naar een pakkend logo en huisstijl. deze zal gebruikt worden voor de brochures, flyers, website en het logo zal ook op de ring gegraveerd worden. De naam van het merk is twist. glamour, luxe, goud en rose, strak, clean.

Bedrijfsomschrijving:

State of brands is een jong bedrijf met verschillende collecties zilveren en stalen sieraden voor dames, heren en kinderen.Daarnaast verkopen we een sloffen merk voor jonge kinderen.
kijk naar charmins.nl; blsteel.nl; miodiario.nl, mrmsboogieshoes.nl

Doelgroep:

we willen een moderne, hippe, luxe en chique maar toch laagdrempelige uitstraling. De look van twist zal passen bij een zelfstandige trendy vrouw tussen de 25 en 39 jaar. de prijs van de gemiddelde ring zal liggen tussen de 20 en de 50 euro.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

glamour, luxe, goud en rose.

Social Network