Logo en huisstijl ontwerp voor een nieuw fast casual Latin fusion restaurant concept

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een logo en huisstijl dat meteen verteld aan ons doelgroep wat wij zijn. Ons doelgroep is de millennials en het is een restaurant concept! Qua gevoel, kleur en look moet de logo aansluiten op het concept. Het mag speels, modern, strak en moet vooral uitnodigend zijn.
De naam is " Na Brasa " wat betekend " Op de houtskool". Er moet ook "Latin Fusion Restaurant" ergens bij komen
Het is een Latin Fusion horeca concept waarbij verschillende specialiteiten worden genuttigd vanuit de Spaans en Portugees talige keukens wereldwijd en dat allemaal onder één dak. Alles word bereid op de houtskoolgrill en wij hebben ook de focus op gezond doordat wij bepaalde bijgerechten vervangen door gezonde producten. Bij ons staat een vakantie beleving centraal. Zon, zee, strand, palmbomen, cocktails en natuutlijk salsa, batchata en merengue. Wij willen in de logo geen cliché ontwerpen zien zoals een simpel vlammetje of een palmboom. Als er bijvoorbeeld een vlammetje word gebruikt dan moet dat verwerkt worden in iets creatiefs. Wat ook belangrijk is om te weten is dat het doel is om door te groeien als franchise concept. Dus ook hieraan moet de logo voldoen.
Verder is iedereen vrij om zijn of haar creativiteit te gebruiken en zijn wij benieuwd

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Bekijk de toegevoegde plaatjes voor een sfeerimpressie

Recente Inzendingen
Social Network