ClickCease Ontwerpen van BureauKomma - logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: cocange
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 20-09-2013 19:16
  • Datum einde : 04-10-2013 19:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor onze bed & breakfast zijn we op zoek naar een modern, fris, uitnodigend, herkenbaar en pakkend logo en dito huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Midden in de polder van het Groene Hart ligt ‘Hoeve de Posthoorn’. Een monumentale hoeve aan de Oude Rijn. Hier kunnen gasten zich laten verwennen en verrassen!

Hoeve De Posthoorn beschikt over twee monumentale gastenverblijven met veel privacy en comfort. Elk verblijf met een geheel eigen inrichting en sfeer.

Het HooiHuys (1-6 personen) is een herbouwde hooiberg en in juni 2013 uitgeroepen tot beste B&B 2013 in de hoogste classifactie categorie 5 tulpen.

De Deel (1-5 personen)is ingericht op de plek waar ooit de koeien op stal stonden.

Ontbijt
Een belangrijk onderdeel van de Bed & Breakfast. Wij serveren een heerlijk ontbijt met producten uit het Groene Hart en een kakelverse eitje van onze eigen kippen.

Zwembad
De voormalige melkput is omgebouwd tot een verwarmd buitenzwembad met een terras met heerlijke loungestoelen.

Størvatt hottubs
beide accomodaties beschikken over een houtgestookte hottub die gasten kunnen huren.

Arrangementen
Wij bieden onze gasten verschillende, volledig verzorgde arrangementen: wandelarrangement, workshop beeldhouwen, verwendagen met een heerlijke massage of een vaartocht over de Oude Rijn. En een bijzonder bruidsarrangement!

Toekomst: wij zijn altijd op zoek naar toekomstige uitbreiding waarbij de kernwoorden verwennen en verrassen bepalend zijn. Toekomstige panden zullen een monumentale achtergrond hebben en een landelijk chique inrichting krijgen.

voor meer informatie: www.hoevedeposthoorn.nl

Doelgroep:

De doelgroep is heel veelzijdig:
- gezinnen
- vrienden
- families
- echtparen

De gemiddelde leeftijd van degene die boekt ligt tussen 40 - 45 jaar.
Sociale klasse: A - B1 en B2

Kleuren, favoriete logo's, must haves


GEEN: afbeelding van een posthoorn!
afbeelding met houtpatronen!

WEL: vrijheid van de ontwerper

BureauKomma
  • Logo & Huisstijl # 250320 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Goedemiddag, hierbij een meer moderner voorstel voor uw logo. iedere kleurstelling is natuurlijk mogelijk. ik ben benieuwd wat u er van vind. een ding is zeker na dit logo voorstel zullen er opeens meerdere volgen. het even zoek welke kant het op moet gaan. vandaar dat iedereen zit af te wachten op een ontwerp wat aan slaat. waarna iedereen daarop gaat in spelen. m.v.g. koos

    2. cocange zegt :

      Hallo Koos,
      dank je wel voor de inzending. En we waarderen het enorm dat je het lef hebt om als eerste over de brug te komen. Lettertype en vorm is al veel beter (modern en duidelijk). Met de afbeelding zelf hebben we helaas nog niet zoveel gevoel (we herkennen onze B&B daar niet in).
      groetjes,
      Eric en Saskia

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 250129 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:


      Goedemiddag,

      bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.

      Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.

      Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.

      m.v.g. koos

    2. cocange zegt :

      Hallo Koos,
      Dank je voor je inzending. We zien dat je de website als inspiratiebron hebt gebruikt. De website wordt binnenkort volledig opnieuw gebouwd gebaseerd op de gekozen huisstijl. Van de houtpatronen willen we juist afscheid nemen. Dit heb ik inmiddels aangepast in de briefing. We zijn op zoek naar een nieuw, fris en modern logo en dat gevoel hebben we bij dit logo helaas niet.
      We kijken wel uit naar een fris, vernieuwend en eigentijds ontwerp.
      Met vriendelijke groet,
      Eric en Saskia Aerts

    3. BureauKomma zegt

      goedeavond eric en saskia,

      bedankt voor jullie snelle feedback.
      ik ga even kijken of ik iets moderners voor jullie kan maken.

      m.v.g. koos

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network