ClickCease Ontwerpen van YAKNOW NET - logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: cocange
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 20-09-2013 19:16
  • Datum einde : 04-10-2013 19:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor onze bed & breakfast zijn we op zoek naar een modern, fris, uitnodigend, herkenbaar en pakkend logo en dito huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Midden in de polder van het Groene Hart ligt ‘Hoeve de Posthoorn’. Een monumentale hoeve aan de Oude Rijn. Hier kunnen gasten zich laten verwennen en verrassen!

Hoeve De Posthoorn beschikt over twee monumentale gastenverblijven met veel privacy en comfort. Elk verblijf met een geheel eigen inrichting en sfeer.

Het HooiHuys (1-6 personen) is een herbouwde hooiberg en in juni 2013 uitgeroepen tot beste B&B 2013 in de hoogste classifactie categorie 5 tulpen.

De Deel (1-5 personen)is ingericht op de plek waar ooit de koeien op stal stonden.

Ontbijt
Een belangrijk onderdeel van de Bed & Breakfast. Wij serveren een heerlijk ontbijt met producten uit het Groene Hart en een kakelverse eitje van onze eigen kippen.

Zwembad
De voormalige melkput is omgebouwd tot een verwarmd buitenzwembad met een terras met heerlijke loungestoelen.

Størvatt hottubs
beide accomodaties beschikken over een houtgestookte hottub die gasten kunnen huren.

Arrangementen
Wij bieden onze gasten verschillende, volledig verzorgde arrangementen: wandelarrangement, workshop beeldhouwen, verwendagen met een heerlijke massage of een vaartocht over de Oude Rijn. En een bijzonder bruidsarrangement!

Toekomst: wij zijn altijd op zoek naar toekomstige uitbreiding waarbij de kernwoorden verwennen en verrassen bepalend zijn. Toekomstige panden zullen een monumentale achtergrond hebben en een landelijk chique inrichting krijgen.

voor meer informatie: www.hoevedeposthoorn.nl

Doelgroep:

De doelgroep is heel veelzijdig:
- gezinnen
- vrienden
- families
- echtparen

De gemiddelde leeftijd van degene die boekt ligt tussen 40 - 45 jaar.
Sociale klasse: A - B1 en B2

Kleuren, favoriete logo's, must haves


GEEN: afbeelding van een posthoorn!
afbeelding met houtpatronen!

WEL: vrijheid van de ontwerper

YAKNOW NET
  • Logo & Huisstijl # 254733 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer YAKNOW NET:

      Ben aan het kijken naar een andere schets van de hoeve. Met de letter types probeer ik aan te duiden dat de hoeve modern is met klassieke service. Vandaar de combinatie van modern en klassiek letter gebruik.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network