ClickCease Ontwerpen van info@oburon.nl - logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: cocange
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 20-09-2013 19:16
  • Datum einde : 04-10-2013 19:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor onze bed & breakfast zijn we op zoek naar een modern, fris, uitnodigend, herkenbaar en pakkend logo en dito huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Midden in de polder van het Groene Hart ligt ‘Hoeve de Posthoorn’. Een monumentale hoeve aan de Oude Rijn. Hier kunnen gasten zich laten verwennen en verrassen!

Hoeve De Posthoorn beschikt over twee monumentale gastenverblijven met veel privacy en comfort. Elk verblijf met een geheel eigen inrichting en sfeer.

Het HooiHuys (1-6 personen) is een herbouwde hooiberg en in juni 2013 uitgeroepen tot beste B&B 2013 in de hoogste classifactie categorie 5 tulpen.

De Deel (1-5 personen)is ingericht op de plek waar ooit de koeien op stal stonden.

Ontbijt
Een belangrijk onderdeel van de Bed & Breakfast. Wij serveren een heerlijk ontbijt met producten uit het Groene Hart en een kakelverse eitje van onze eigen kippen.

Zwembad
De voormalige melkput is omgebouwd tot een verwarmd buitenzwembad met een terras met heerlijke loungestoelen.

Størvatt hottubs
beide accomodaties beschikken over een houtgestookte hottub die gasten kunnen huren.

Arrangementen
Wij bieden onze gasten verschillende, volledig verzorgde arrangementen: wandelarrangement, workshop beeldhouwen, verwendagen met een heerlijke massage of een vaartocht over de Oude Rijn. En een bijzonder bruidsarrangement!

Toekomst: wij zijn altijd op zoek naar toekomstige uitbreiding waarbij de kernwoorden verwennen en verrassen bepalend zijn. Toekomstige panden zullen een monumentale achtergrond hebben en een landelijk chique inrichting krijgen.

voor meer informatie: www.hoevedeposthoorn.nl

Doelgroep:

De doelgroep is heel veelzijdig:
- gezinnen
- vrienden
- families
- echtparen

De gemiddelde leeftijd van degene die boekt ligt tussen 40 - 45 jaar.
Sociale klasse: A - B1 en B2

Kleuren, favoriete logo's, must haves


GEEN: afbeelding van een posthoorn!
afbeelding met houtpatronen!

WEL: vrijheid van de ontwerper

[email protected]
  • Logo & Huisstijl # 254041 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer [email protected]:

      Bij deze mijn voorstel voor jullie logo en huisstijl. Ik heb vooral geprobeerd (op basis van jullie aanwijzingen) zo veel mogelijk een sfeer neer te zetten die uitnodigt om naar jullie B&B toe te komen. Ik hoop dat jullie vinden dat ik daar in geslaagd ben.

    2. cocange zegt :

      dank voor je inzending. we vragen om een pakkend modern logo. Helaas hebben we dat gevoel niet bij deze ontwerpen die vooral gedomineerd worden door de foto (van mijn eigen hand). Ik kan zelf aardig uit de voeten met adobe dus op fotobewerkingen zit ik niet te wachten. we zijn op zoek naar een pakkend logo van waaruit een bedrijfsstijl ontwikkeld wordt. Het logo met de windkip vertegenwoordigd niet het gevoel dat we willen uitstralen. helaas

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network