ClickCease Ontwerpen van Thox - logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: cocange
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 20-09-2013 19:16
  • Datum einde : 04-10-2013 19:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 58
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor onze bed & breakfast zijn we op zoek naar een modern, fris, uitnodigend, herkenbaar en pakkend logo en dito huisstijl.

Bedrijfsomschrijving:

Midden in de polder van het Groene Hart ligt ‘Hoeve de Posthoorn’. Een monumentale hoeve aan de Oude Rijn. Hier kunnen gasten zich laten verwennen en verrassen!

Hoeve De Posthoorn beschikt over twee monumentale gastenverblijven met veel privacy en comfort. Elk verblijf met een geheel eigen inrichting en sfeer.

Het HooiHuys (1-6 personen) is een herbouwde hooiberg en in juni 2013 uitgeroepen tot beste B&B 2013 in de hoogste classifactie categorie 5 tulpen.

De Deel (1-5 personen)is ingericht op de plek waar ooit de koeien op stal stonden.

Ontbijt
Een belangrijk onderdeel van de Bed & Breakfast. Wij serveren een heerlijk ontbijt met producten uit het Groene Hart en een kakelverse eitje van onze eigen kippen.

Zwembad
De voormalige melkput is omgebouwd tot een verwarmd buitenzwembad met een terras met heerlijke loungestoelen.

Størvatt hottubs
beide accomodaties beschikken over een houtgestookte hottub die gasten kunnen huren.

Arrangementen
Wij bieden onze gasten verschillende, volledig verzorgde arrangementen: wandelarrangement, workshop beeldhouwen, verwendagen met een heerlijke massage of een vaartocht over de Oude Rijn. En een bijzonder bruidsarrangement!

Toekomst: wij zijn altijd op zoek naar toekomstige uitbreiding waarbij de kernwoorden verwennen en verrassen bepalend zijn. Toekomstige panden zullen een monumentale achtergrond hebben en een landelijk chique inrichting krijgen.

voor meer informatie: www.hoevedeposthoorn.nl

Doelgroep:

De doelgroep is heel veelzijdig:
- gezinnen
- vrienden
- families
- echtparen

De gemiddelde leeftijd van degene die boekt ligt tussen 40 - 45 jaar.
Sociale klasse: A - B1 en B2

Kleuren, favoriete logo's, must haves


GEEN: afbeelding van een posthoorn!
afbeelding met houtpatronen!

WEL: vrijheid van de ontwerper

Thox
  • Logo & Huisstijl # 251906 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. cocange zegt :

      Sorry no connection with our B&B. strong idea

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 251905 voor logo en huisstijl voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn wedstrijd Klacht indienen
    1. cocange zegt :

      Hallo Thox,

      Dank je wel voor je inzending. Het is leuk dat je een symbool, in dit geval een maanhaan integreert in de naam. We vinden de haan echter teveel lijken op de kellogs cornflake haan. het typo van Hoeve de Posthoorn vinden we niet mooi. Bed&breakfast; daarentegen wel. Dus de integratie van beeldmerk in de naam is prima, maar het is voor ons niet uniek genoeg. En eerlijk gezegd kan haan beter plaats maken voor een ander beeldmerk. De combinatie maan/haan is weer wel erg leuk bedacht.
      We hopen dat je inspiratie vind om met iets vernieuwends te komen.
      Alvast bedankt,
      Saskia

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network