Logo en huisstijl voor innovatief marktonderzoeksbureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: EW Insignts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 26-06-2019 09:08
- Datum einde : 03-07-2019 09:07
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 114
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Voor een nieuw innovatief marktonderzoeksbureau ben ik op zoek naar een logo en huisstijl. Het bureau heet Fact Based en het richt zich op trends, innovatie en het ontwikkelen van nieuwe ideeën / producten. Alle inzichten worden via de smartphone verzameld.
Fact Based heeft 5 sub-labels:
- Fact Based Trendwatching
- Fact Based Customized
- Fact Based Innovation
- Fact Based Consultancy
- Fact Based Modeling
Ik zoek een stijlvol logo voor Fact Based als overall merk en voor de sub-labels. Het logo moet modern en duidelijk zijn, niet teveel franjes. De logo’s voor de sub-labels moeten het zelfde zijn als het logo voor het overall label, maar dan met de tekst van het sub-label toegevoegd. Dus dat hoeven geen complete nieuwe logo’s te worden.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Creator
-
-
EW Insignts zegt :
Leuk bedacht zo met smartphone in een hand!
-
Creator zegt
Dank u wel. Het geeft meteen aan waar de inzichten van uw bedrijf vandaan komen. Indien u aanpassingen wenst hoor ik het graag van u.
Fijne avond,
Groet, Ted
-
Creator zegt
Oh, en niet onbelangrijk lijkt me, het is een 100% uniek logo. Google eens op "FB monogram" en u begrijpt wat ik bedoel...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Creator:
Beste EW Insights,
Bijgaand mijn deelname aan uw wedstrijd. Een logo samengesteld uit de F en B (negative space is F)
Een niet al te dol lettertype.
Ik kijk uit naar uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Ted -
Creator zegt
Ah okay jammer, u gaat liever voor een bestaand logo. Succes verder.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-