ClickCease Logo en huisstijl voor nieuw concept in recreatie advies - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo en huisstijl voor nieuw concept in recreatie advies

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: scyllanederland
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 75.00
  • Datum start : 30-01-2012 22:15
  • Datum einde : 10-02-2012 22:13
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,aiEPS
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Scylla Nederland zoekt voor "EchtMannenWeekend.nl" een logo en een huisstijl voor onze website. Het logo moet gebaseerd zijn op de letters EMW, met daarbij de spreuk "Nooit meer naar huis!". Het logo moet echt een beeldmerk worden voor de site en herkenbaar begrip zijn voor Echtmannenweekend.nl. De site straalt broederschap en het gevoel nooit meer naar huis uit. het logo moet hierbij aansluiten. Het logo en de huisstijl moeten lean and mean zijn!

Bedrijfsomschrijving:

Scylla Nederland is oprichter van "echtmannenweekend.nl". Deze website geeft advies voor een weekend weg met je maten en geeft je de gelegenheid om ervaring en advies te delen. Een topweekend met je maten stel je samen op echtmannenweekend.nl

Doelgroep:

Onze doelgroep zijn mannen die er graag op uit gaan met hun vrienden. Denk hierbij aan voetbalteams, vriendengroepen, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur is niet noodzakelijk, less is more. Zie afbeelding, voorkeur gaat uit naar het schild met de letters!

Social Network