ClickCease Ontwerpen van VanHoen - Logo + huisstijl maken voor Scheers Logistics

Logo + huisstijl maken voor Scheers Logistics

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Job
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 05-04-2011 12:04
  • Datum einde : 30-11--0001 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 98
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo en huisstijl graag fris en modern. De pay-off mag in het logo zitten maar is niet noodzakelijk

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: Scheers Logistics
eventuele pay-off: "your logistic solution" of "your logistic partner"

Scheers Logistics treedt op als expediteur. In- en verkoop van logistieke diensten en advisering m.b.t. logistieke activiteiten.
Zowel nationaal als internationaal.

Steekwoorden: 24/7, betrouwbaar, snel, daadkrachtig, logistiek, solutions, express, flexibel, persoonlijk, veilig

Doelgroep:

Alle bedrijven die te maken hebben met welke vorm van logistiek dan ook.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Grijs met een felle kleur is mooi maar ik ben ook zeer benieud naar andere combinaties. Kortom: verras me maar.

VanHoen
  • Logo & Huisstijl # 18879 voor Logo + huisstijl maken voor Scheers Logistics wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer VanHoen:

      Hierbij mijn concept voor het logo.

      Om maar met de deur in huis te vallen; ik wou iets anders doen dan de eeuwige pijlen, wegen en kruispunten die erg vaak voor de dag worden gehaald als men begint met het vormgeven van een logo voor logistiek en/logo transport.

      Daarom heb ik me verdiept in wat "logistiek" precies inhoud en heb toen wat vragen afgevuurd op mijn schoonvader die alles op logistiek gebied regelt voor de luchtmacht. (uitzendingen etc.)

      Al gauw merkte ik dat er behoorlijk wat gebeurd voordat er ook maar een vrachtwagen vertrekt.
      Dus in plaats van het weergeven van het uiteindelijke resultaat (rijdende vrachtwagens, snelwegen, routes, etc)
      Heb ik er voor gekozen om het logo te laten uitbeelden wat ervoor dit alles gebeurd.
      En heb ik voor mijzelf een aantal steekwoorden opgeschreven:
      - Strategie.
      - plannen.
      - vooruitdenken.
      - Logica.

      Dit alles om alle aspecten die bij logistiek komen kijken naadloos op elkaar aan te laten sluiten.
      De link naar een schaakspel was snel gelegd en het resultaat is hiernaast te zien.

      Door op een iets andere manier te denken neem je altijd een risico en ik zou daarom ook graag van u horen of ik hiermee de goede weg ben ingeslagen.
      (de goede weg inslaan is niet grappig bedoeld… maar wel erg mooi meegnomen).

      Met vriendelijke groet.

      Robbie Hoen

    2. VanHoen zegt

      Uiteraard kan de kleur na uw smaak worden aangepast evenals het tonen of weglaten van de payoff.

      ik raadt aan om de payoff "your logistic solution" of "your logistic partner" in het logo achterwege te laten omdat de "Logistics" in de naam zelf al erg duidelijk is.

    3. Job zegt :

      Hallo Robbie,

      Goed en duidelijk verhaal en het is mooi om te horen hoe er over nagedacht wordt. Denk niet dat dit iets wordt om voor mij mee verder te gaan daar het logo iets te veel vragen oproept op het moment dat je het snel voorbij ziet komen.

      Groet,

      Job

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network