ClickCease Ontwerpen van ident Corp Branding - Logo Huisstijl voor KALAPA Herbal Elixirbar

Logo Huisstijl voor KALAPA Herbal Elixirbar

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: KALAPA
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 230.00
  • Datum start : 26-02-2020 15:22
  • Datum einde : 18-03-2020 10:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 155
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Input logo & Huisstijl:
'KALAPA' en 'Herbal Elixir Bar' moeten duidelijk zichtbaar en leesbaar zijn.
Mooi pictogram erbij dat ook los te gebruiken is, of alleen met KALAPA.
Uniek, speels, artistiek, patronen, tikkeltje mystiek

Woorden inspiratie: alchemie, belevenis, bewustzijn, purificatie, transformatie, inspiratie, educatie, natuur, gezondheid, eeuwenoude kennis, tribe,

*Betekenis: KALAPA komt uit het Sanskrit en is een term die wordt gebruikt om de kleinste eenheden van de fysieke materie te omschrijven. Alleen zichtbaar in diepe meditatieve staat (samadhi). KALAPA’s zijn samengesteld uit acht onafscheidelijke elementen; aarde, water, vuur, lucht, kleur, geur, smaak en voeding.

Bedrijfsomschrijving:

Wat is KALAPA?
KALAPA is de (mobiele) Herbal Elixirbar met een zeer uniek aanbod en een sfeervolle ambiance. Het assortiment bestaat uit huisgemaakte non alcoholische "tover"drankjes van speciale kruidenmengsels van exotische planten met de intentie het lichaam en geest te voeden en de stemming verhogen. Van lustopwekkende frisdranken tot energie gevende ice-tea’s, non-alcoholic shotjes met euforische aard, ceremoniële cacao of rainbow latte’s gemaakt van kleurrijke superfoods en meer. Het is meer dan alleen een bar, het is een belevenis.

KALAPA is een plek die uitnodigt om de schatten der natuur te ontdekken die ons lichaam en geest voeden.

Nu nog mobiele versie voor festivals en evenementen met wens naar uitgroei naar vaste locatie waar we ook workshops, live music, ceremonies, healing, etc. kunnen aanbieden.

Doelgroep:

- Festivalbezoekers
- mensen die bewust bezig zijn met hun gezondheid
- mensen met affiniteit met spiritualiteit
- mensen die opzoek zijn naar nieuwe dingen

Kleuren, favoriete logo's, must haves

'KALAPA'
*pictogram
'Herbal Elixir Bar'

Ondertekst optioneel:
Inspiration - Rejuvenation - Transformation

Kleuren die zouden kunnen werken: donker groen, goud/ oker, wit, donker paars (hoeft niet allemaal)

ident Corp Branding
  • Logo & Huisstijl # 1051650 voor Logo   Huisstijl voor KALAPA   Herbal Elixirbar wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1051633 voor Logo   Huisstijl voor KALAPA   Herbal Elixirbar wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1051624 voor Logo   Huisstijl voor KALAPA   Herbal Elixirbar wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer ident Corp Branding:

      The 'K' is a sense of Sanskrit lettering but for a digital world.

    2. KALAPA zegt :

      Thank you for your work!! sorry this style is not what i'm looking for :)

    3. ident Corp Branding zegt

      Perhaps if you describe what 'style' you require you wouldn't waste every bodies time.

    4. KALAPA zegt :

      Dear ident Corp Branding,
      I've written a quite extensive briefing and added some pictures to describe what kind of style im looking for: unique, playful, artistic, a little mystical. This is not what i am seeing in your logo.
      Also we are working with natural products so we are not "digital" other than a webshop :) So im sorry, please tell me how i can describe better what i am looking for and please dont take this personal.
      It is never my intention to waste peoples time.

    5. ident Corp Branding zegt

      The digital slant on sanskrit writing I would humbly suggest was 'Playful'. It was also 'Artistic' in rendition due to a degree in typography and 30 years experience and if you don't think sanskrit is 'mystical' then you don't 'get' your own product. I suspect that like 95% of my clients you have a picture in your head that no one will ever be able to reproduce, so you are destined to be disappointed, where as what you really need to be doing, is taking in some sound BRANDING advice. And yes when you suggest that the problem is my inability and not your lack of experience (and knowhow to write a creative brief), I do take it personally. Good luck.

    6. ident Corp Branding zegt

      …and yes you may have guessed that the USP that I have is that I actually care about my brands.

    7. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network