ClickCease Logo tagline huistijl briefpapier sjaboon powerpoint sjabloon visitekaartje - Logo & Huisstijl - Brandsupply

Logo tagline huistijl briefpapier sjaboon powerpoint sjabloon visitekaartje

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: patricknijhoff
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 350.00
  • Datum start : 11-09-2021 17:03
  • Datum einde : 18-09-2021 17:01
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 17
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel Logo + tagline + huistijl (briefpapier sjaboon + powerpoint sjabloon) + visitekaartje voor mijn bedrijf Future Factors. Zie www.futurefactors.nl, wat mijn nieuwe website wordt. Ook wordt je misschien wijzer van mijn website www.patricknijhoff.nl. Ik help bedrijven om te groeien en om toekomstbestendig te worden. Future Factors staat voor het credo ''er is geen succesformule voor succes en om je bedrijf toekomstbestendig (futureproof) te maken. Er zijn wel ingredienten (future factors) die daartoe bijdragen.

Een deel van het logo is er al, twee letters FF in de kleuren grijs en oranje. Deze twee twee kleuren dienen ook de hoofdkleuren te zijn. Grijs = #71706F, oranje = #FF7F27. Op het visite kaartje ook graag mijn foto (ook bijgevoegd). Ik heb van de FF een EPS bestand en PNG maar kan dat niet uploaden in Brandsupply. Haal de FF daarom van mijn website. Win je dan stuur ik je direct het EPS bestand zodat we dat kunnen gebruiken.

Op www.futurefactors.nl zie je nu de tagline ''voor toekomtgerichte bedrijven met lef. Die is er lang. Dat kan beter en misschien nog spannender. Maar het moet ook geen compleet raadsel zijn. De doelgroep zijn MKB+ bedrijven van 1 tot 100 mio met 10 tot 500 medewerkers. Thema's zijn toekomstbestendig, organisatie versterken, integraal/holistisch/360 graden inzicht. Professioneel, no-nonsense advies. Het gaat over aandacht voor vandaag, morgen en overmorgen. Vanwege de doelgroep denk ik dat de tagline in het Nederlands moet blijven. Ik ben geneigd te zeggen dat het eerder moet gaan over de klant dan over ons bedrijf Future Factors.

Het wedstrijd bedrag is 350 euro. Dat bestaat uit 50 euro voor de tagline en 300 (inclusief fee voor Brandsupply) voor het overige (logo, huistijl en visitekaartje). Het dus zijn dat ik bij de ene ontwerper de tagline kies en bij de andere het overige.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network