ClickCease Ontwerpen van njubras - Logo tagline huistijl briefpapier sjaboon powerpoint sjabloon visitekaartje

Logo tagline huistijl briefpapier sjaboon powerpoint sjabloon visitekaartje

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: patricknijhoff
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 350.00
  • Datum start : 11-09-2021 17:03
  • Datum einde : 18-09-2021 17:01
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 17
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel Logo + tagline + huistijl (briefpapier sjaboon + powerpoint sjabloon) + visitekaartje voor mijn bedrijf Future Factors. Zie www.futurefactors.nl, wat mijn nieuwe website wordt. Ook wordt je misschien wijzer van mijn website www.patricknijhoff.nl. Ik help bedrijven om te groeien en om toekomstbestendig te worden. Future Factors staat voor het credo ''er is geen succesformule voor succes en om je bedrijf toekomstbestendig (futureproof) te maken. Er zijn wel ingredienten (future factors) die daartoe bijdragen.

Een deel van het logo is er al, twee letters FF in de kleuren grijs en oranje. Deze twee twee kleuren dienen ook de hoofdkleuren te zijn. Grijs = #71706F, oranje = #FF7F27. Op het visite kaartje ook graag mijn foto (ook bijgevoegd). Ik heb van de FF een EPS bestand en PNG maar kan dat niet uploaden in Brandsupply. Haal de FF daarom van mijn website. Win je dan stuur ik je direct het EPS bestand zodat we dat kunnen gebruiken.

Op www.futurefactors.nl zie je nu de tagline ''voor toekomtgerichte bedrijven met lef. Die is er lang. Dat kan beter en misschien nog spannender. Maar het moet ook geen compleet raadsel zijn. De doelgroep zijn MKB+ bedrijven van 1 tot 100 mio met 10 tot 500 medewerkers. Thema's zijn toekomstbestendig, organisatie versterken, integraal/holistisch/360 graden inzicht. Professioneel, no-nonsense advies. Het gaat over aandacht voor vandaag, morgen en overmorgen. Vanwege de doelgroep denk ik dat de tagline in het Nederlands moet blijven. Ik ben geneigd te zeggen dat het eerder moet gaan over de klant dan over ons bedrijf Future Factors.

Het wedstrijd bedrag is 350 euro. Dat bestaat uit 50 euro voor de tagline en 300 (inclusief fee voor Brandsupply) voor het overige (logo, huistijl en visitekaartje). Het dus zijn dat ik bij de ene ontwerper de tagline kies en bij de andere het overige.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

njubras
  • Logo & Huisstijl # 1236453 voor Logo   tagline   huistijl  briefpapier sjaboon   powerpoint sjabloon    visitekaartje wedstrijd Klacht indienen
    1. patricknijhoff zegt :

      Hoi Njubbras, dank voor de nieuwe inzending. Ik zie echter dat je nog steeds niet de twee FF-en gebruikt die in het huidige logo staan op www.futurefactors.nl Dat is in eerste instantie wel de bedoeling. Zie ook de beschrijving van de behoefte/opdracht.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1236195 voor Logo   tagline   huistijl  briefpapier sjaboon   powerpoint sjabloon    visitekaartje wedstrijd Klacht indienen
    1. patricknijhoff zegt :

      Dit is een mooi begin. Zie echter wel de beschrijving aub. Het logo moet exact de dubbele FF bevatten zoals op de website www.futurefactors.nl, dus daar moet een variant op komen, inclusief een inspirerende tagline onder Future Factors.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network