Logo voor Festival in Bulgarije

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Rickpas
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 07-11-2014 15:47
  • Datum einde : 30-11-2014 15:37
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 55
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo ontwerp en huisstijl voor een festival met house/techno muziek in de prachtige natuur van Bulgarije, een omgeving met zon, heuvels en prachtige landschappen. We willen graag een logo, dat dit gevoel in een subtiele manier te uiten. De naam van het festival is het beloofde land. Het gaat over dansen, feesten, relaxen op house muziek in prachtige landschappen onder de zon. De naam The Promised Land willen wij graag terug zien in het grote logo. Het is belangrijk dat het geen sprookjesachtige commerciële uitstraling krijgt.

We hebben een groot logo en een kleinere versie nodig, die (een) element (en) van het grote logo bevat. Plus bijbehorend huisstijl Optionele Ideeën voor het logo: Gebruik van cyrillische tekens, communistische uitingen . Maar aarzel niet om dit te negeren en stuur een ontwerp dat het best past bij ons festival volgens uw mening.

Bedrijfsomschrijving:

The Promised Land is een 7 daagse vakantie met een 5 daags house/techno festival in Bulgarije op een bijzondere lokatie met schitterende natuur. TPL draait om genieten, feesten, dansen, chillen en zonnebaden.

Doelgroep:

House/Techno liefhebbers tussen 20-35, die regelmatig (underground) techno evenementen in Amsterdam bezoeken. Het publiek vermijdt commerciële evenementen en muziek zoals Tomorrowland of Electronic Dance Music (Hardwell, Tiesto etc.).

Wat ik daar mee bedoel is, the promised land is op zich al cheesy, en in de trent van mysteryland, tomorrowland, pleasure island etc. En dit is juist niet het type mensen dat wij willen bereiken. Als onze uitingen dan ook nog in de vergelijkbare stijl zijn zullen we snel in die hoek worden gezet. Om misverstanden te voorkomen willen we dus niet de sprookjesachtige stijlen gebruiken die dergelijke commerciële festivals vaak gebruiken

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network