ClickCease logo voor leefstijl methode - Logo & Huisstijl - Brandsupply

logo voor leefstijl methode

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: josesteens
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 359.00
  • Datum start : 17-07-2019 11:38
  • Datum einde : 24-07-2019 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 40
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een duidelijk logo : het woord: the no diet prject met een beeldmerk
idem de afkorting TNDP

dit logo is de basis van de huisstijl voor de nieuwe website.

Ik ben niet op zoek naar een logo met een figuratief beeld, maar met de kernvormen van mijn methodiek. stip, stippen, pijl

vormen ( zievoorbeeld)
Stip
Pijl naar links
aanknop teken.

Ik neem zelf contact op als ik behoefte heb aan een doorontwikkeling.

logo gaat gebruikt worden voor online leeromgeving, merchandise, t-shirts, boek, notitieblok

Bedrijfsomschrijving:

ik heb een methode voor afvallen en leefstijl ontwikkeld. Dit ga ik doorgeven via een boek en een online leeromgeving

the no diet project richt zich op iedereen die klaar is met dieten en klaar is om te veranderen. iN mijn methode gebruik ik de termen de knop om zetten ( stip)
De 5 inzichten ( 5 stippen waarvan 1 met kleur) en het linkerpad. ( pijl naar links )

NIET ALLE VORMEN HOEVEN IN 1 LOGO

Ook is het niet de bedoeling om zowel de afkorting als de uitgeschreven tekst in 1 beeld te voegen.

Doelgroep:

vrouwen van 40- 60 jaar

Ik richt me op vrouwen tussen de 40 en 60

Kernwoorden:
verbinding.
Toegankelijk
vrouwelijk

deze vrouwen zijn druk met van alles, kinderen , werk , hobby's. Ze komen vaak zelf op de laatste plaats.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

kleuren zijn grijs koraal lichtroze zwart wit

Het gevoel moet vrolijk en luchtig zijn (afvallen is al lastig genoeg)

Social Network