Mijn merk heeft "smoel" nodig om de markt te winnen met smaak

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: kookookeens.nl
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 24-01-2015 20:13
  • Datum einde : 07-02-2015 20:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 21
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor mijn unieke concept in kant en klaar maaltijden wil ik een huisstijl hebben waarmee ik de Nederlandse markt (retail en foodservice)op een goede manier kan bereiken (later ook de buurlanden).
Op www.ziltesmaaksensaties.nl vind je de specifieke kenmerken van mijn lijn.
Omdat ik de naam te lang vind wil ik iets korters en pakkenders gaan gebruiken wat zowel in Nederland als in buurlanden ook aansprekend kan zijn. De naam die ik voor ogen heb is Zilt-E (spreek uit Zilty).

Mijn gezicht (zoals bijgevoegd in de bestanden) is het gezicht van het merk en zie ik graag terug in het ontwerp, wellicht met de zee er achter zoals in de oude opzet (zie ook ontwerpvoorbeeld).

Bedrijfsomschrijving:

Voor nu een eenmanszaak die nog aan het begin van succes staat. Met mijn concept heb ik goud in handen en moet ik snel gaan schakelen dit jaar. Mijn producten hebben onder sublabel inmiddels in een 7-tal kleine supermarkten gelegen en er zijn 3500 verpakkingen van verkocht in een half jaar. Dit had veel meer kunnen zijn als productie en logistiek strakker op elkaar afgestemd waren, daarom wil ik de productie zelf oppakken.

Doelgroep:

Retail: Supermarkten, natuurwinkels, markthallen e.d. voor iedereen.
Foodservice: Horeca en Zorg

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Keywords: Zeeland, Zeeuws, Oosterschelde, Zee, water, lekker, gezond
Kleuren: Vrije keuze, blauw van zee is altijd goed natuurlijk, goede uitstraling t.o.v. andere kant en klare maaltijden

Social Network