ClickCease Ontwerpen van Margriet Pronk - Nieuwe Club

Nieuwe Club

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Maaike van den Akker
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 459.00
  • Datum start : 08-06-2020 15:25
  • Datum einde : 25-06-2020 02:06
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 175
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor een nieuwe te starten fitnessclub ben ik op zoek naar een huisstijl en logo. De naam van de club is: Akkr. The Vitality Hub

De missie van de hub is mensen vitaal te maken en te houden.

Het is fysieke plek waar verschillende aspecten van bewegen, vitaliteit en een gezonde levensstijl samenkomen. Je kunt er fitnessen, lessen volgen in kleine groepen of 1-op-1 trainen, alles onder begeleiding van personal coaches.

De hub is ook een startpunt voor allerlei buiten activiteiten zoals hardlopen, wielrennen en wandelen. Met de huidige digitale middelen zet de hub ook mensen thuis in beweging.

Natuurlijk is er in de hub een fysiotherapeut, een lifestyle coach en een voedingsdeskundige aanwezig. De hub krijgt een high end uitstraling met kwalitatief uitstekende apparatuur en een luxe comfortabele gevoel.

De club richt zich op volwassenen (m/v), werkend, modaal of hoger inkomen. Mensen die bereid zijn meer te investeren in hun gezondheid en tegelijkertijd willen sporten in een luxere omgeving/club. De socio-demografische opbouw van de omgeving laat zien dat deze groep zeer ruim vertegenwoordigd is. Er zijn veel ondernemers, jonge gezinnen, tweeverdieners en vitale senioren (active aging).

Het design moet luxe/kwaliteit, kracht en eenvoud uitstralen. Bijvoorkeur in de kleuren zwart en wit. De kleuren van het interieur zijn ook staal, hout, beton, zwart.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Margriet Pronk
  • Logo & Huisstijl # 1088248 voor Nieuwe Club wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Margriet Pronk:

      Hoi Maaike,

      Zoals je kunt zien heb ik voor wat warmere kleuren gekozen dan het harde zwart. Om het luxueus te maken, heb ik ook voor een goudkleur gekozen.

      In de negatieve ruimte heb ik de letters AKKR gemaakt. Dit werden bergen, gouden bergen ;-).

      De bergen symboliseren ook het gezin, twee ouders en twee jongere kinderen.

      Het logo werkt ook in 1 kleur, dat kun je zien bij de muur. Daarom kan het in iedere willekeurige kleur worden afgedrukt. Dat pas ik natuurlijk met liefde aan. Ook heb ik goed naar de lijnen gekeken, zodat deze mooi vloeiend lopen als het megagroot zou worden afgedrukt.

      Veel succes met kiezen en dank voor de uitdaging.

      Groetjes,

      Margriet.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network