ClickCease Ontwerpen van tykill - Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie

Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Christian
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 21-11-2013 15:54
  • Datum einde : 05-12-2013 15:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

ontwikkel een krachtig en pakkend logo wat eenvoud uitstraalt waardoor het bij mensen blijft hangen en ook is door te voeren in bedrijfskleuren.
ook kan het zijn dat het logo in de toekomst doorgevoerd word op verpakkingsmateriaal wat niet in kleur verwerkt word waardoor het van belang is dat het logo ook zonder kleurtoevoeging duidelijk herkenbaar is op bijvoorbeeld plastic.
in het logo dient de bedrijfsnaam "Houtbouw Holland" duidelijk zichtbaar te zijn. e.e.a. moet ook door te voeren zijn op o.a. visitekaartjes digitale handtekening en brief en facturatiepapier.

Bedrijfsomschrijving:

Mijn naam is Christian Snepvangers oprichter en eigenaar van Houtbouw Holland.
Houtbouw Holland is een onderneming welke zich bezighoud met het prefabriceren van div houten constructies zoals: houten chalets, woonwagens, prefab dakconstructies, houten gevelelementen voor zowel particuliere als ook utiliteitsbouw.

Doelgroep:

de doelgroep is heel breed: mensen tussen de 20 en 70 jaar oud.
chalets kunnen worden ingezet als recreatief gebruik, maar ook als permanente bewoning gericht op mantelzorg.
het prefabriceren van gevelelementen en dakconstructies zal met name gericht zijn op aannemers welke werkzaam zijn in de burgerlijke en utiliteitsbouw.
ook woonwagenbewoners (in de volksmond kamp bewoners zijn een belangrijke doelgroep, maar ook vakantieparken)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

de kracht van mijn bedrijf zit in de persoonlijke ervaring en begeleiding tijdens het voorbereidingsproces.
het zien van kansen en mogelijkheden en daarmee een onderscheidend product te kunnen leveren en niet een standaard product met aanvullende optie's
onderscheidend anders met persoonlijke begeleiding.
zoals aangegeven een sterk en krachtig eigentijds, maar ook tijdloos logo is wat ik zoek.
mijn lievelingskleur is oranje en paars, maar laat je hierdoor niet beperken in je creativiteit.

tykill
  • Logo & Huisstijl # 273566 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer tykill:

      Nieuw voorstel

    2. Christian zegt :

      Sorry, maar dit is het ook niet echt en het logo lijkt op dat van een bouwmaterialen leverancier (Raab Karcher)

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273565 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer tykill:

      Nieuw voorstel

    2. Christian zegt :

      Straalt niet echt iets uit wat mijn interesse trekt.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 272792 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer tykill:

      Een ander ontwerp. Geschikt voor alle bewerking zoals verpakkingsmateriaal.

    2. Christian zegt :

      hmmm ! ik heb niet het gevoel dat het toegevoegde element mijn naam gaat vertegenwoordigen als de naam er niet bij staat.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 272786 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer tykill:

      Beste opdrachtgever,

      Ik heb tekst bewerkt en stukjes weggelaten om het een houtbouw gevoel te geven.

      Groeten Tycho,

    2. Christian zegt :

      Ik zie graag de naam in een logo verwerkt, maar niet de naam als logo. logo zou een figuur of element moeten zijn waardoor mensen aan de naam denken, maar niet eerst lezen en dan herkenning.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network