ClickCease Ontwerpen van Budget Media - Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie

Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Christian
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 21-11-2013 15:54
  • Datum einde : 05-12-2013 15:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 43
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

ontwikkel een krachtig en pakkend logo wat eenvoud uitstraalt waardoor het bij mensen blijft hangen en ook is door te voeren in bedrijfskleuren.
ook kan het zijn dat het logo in de toekomst doorgevoerd word op verpakkingsmateriaal wat niet in kleur verwerkt word waardoor het van belang is dat het logo ook zonder kleurtoevoeging duidelijk herkenbaar is op bijvoorbeeld plastic.
in het logo dient de bedrijfsnaam "Houtbouw Holland" duidelijk zichtbaar te zijn. e.e.a. moet ook door te voeren zijn op o.a. visitekaartjes digitale handtekening en brief en facturatiepapier.

Bedrijfsomschrijving:

Mijn naam is Christian Snepvangers oprichter en eigenaar van Houtbouw Holland.
Houtbouw Holland is een onderneming welke zich bezighoud met het prefabriceren van div houten constructies zoals: houten chalets, woonwagens, prefab dakconstructies, houten gevelelementen voor zowel particuliere als ook utiliteitsbouw.

Doelgroep:

de doelgroep is heel breed: mensen tussen de 20 en 70 jaar oud.
chalets kunnen worden ingezet als recreatief gebruik, maar ook als permanente bewoning gericht op mantelzorg.
het prefabriceren van gevelelementen en dakconstructies zal met name gericht zijn op aannemers welke werkzaam zijn in de burgerlijke en utiliteitsbouw.
ook woonwagenbewoners (in de volksmond kamp bewoners zijn een belangrijke doelgroep, maar ook vakantieparken)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

de kracht van mijn bedrijf zit in de persoonlijke ervaring en begeleiding tijdens het voorbereidingsproces.
het zien van kansen en mogelijkheden en daarmee een onderscheidend product te kunnen leveren en niet een standaard product met aanvullende optie's
onderscheidend anders met persoonlijke begeleiding.
zoals aangegeven een sterk en krachtig eigentijds, maar ook tijdloos logo is wat ik zoek.
mijn lievelingskleur is oranje en paars, maar laat je hierdoor niet beperken in je creativiteit.

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 273689 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      En in het zwart wit...

    2. Christian zegt :

      in zwart wit zal de bovenste niet meer spreken zoals je ziet en de onderst verliest zijn kracht doordat het niet meer één lijkt.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273688 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      En een andere kleurstelling van het vorige voorstel..

    2. Christian zegt :

      nee, het is het niet.
      ik heb inmiddels al betere voorstellen mogen ontvangen. laat dit maar weer even los, willigt dat je dan weer iets anders creatiefs bedenkt.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273687 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Misschien vind u dit een richting?

    2. Christian zegt :

      Leuk bedacht, maar onderste logo heeft volgens mij veel overeenkomsten met die van een bekende hotelketen.
      bovenste logo vind ik te simpel.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273359 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      En een totaal ander voorstel, we zijn benieuwd naar uw feedback.

      Mvg Mark

    2. Christian zegt :

      Nee dit is niet wat ik zoek.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273322 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Misschien vind u dit een richting?

      Mvg Mark

    2. Christian zegt :

      Hmmm, het heeft iets, maar komt op mij niet krachtig over, maar dat zou ook door de kleurstelling kunnen komen misschien.

    3. Budget Media zegt

      heeft u vookeur voor kleuren?

    4. Budget Media zegt

      Voorkeur

    5. Christian zegt :

      Nee, maar wat me nu te binnen schiet is het feit dat het logo wat je voorstelt waarschijnlijk in zwart wit niet goed meer zal overkomen omdat figuren dan in elkaar weg zullen vallen.

    6. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273213 voor Ontwerp een krachtig en pakkent logo voor een bedrijf in de houtskeletbouw industrie wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. Christian zegt :

      hoewel ik begrijp dat het ontwerp in de richting van het product zal liggen, zou ik eigenlijk meer een logo willen dat per definitie machine's en materiaal laat zien. KPN heeft ook geen telefoon als logo, maar de 3 ovalen welke er aan gekoppeld zijn sprken momenteel voor ieders verbeelding en worden in relatie gezien met de naam.
      Wat ook niet vergeten mag worden is dat het logo in zwart wit ook herkenbaar moet blijven voor op verpakkingsmateriaal.
      ik hoop dat jullie wat aan mijn commentaar hebben en ik snel weer een creatief voorstel mag verwachten.
      Groet Christian.

    3. Budget Media zegt

      we zullen eens terug gaan naar de tekentafel...

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network