Ontwerp een pakkend logo voor The Rechargery vitaliteitsontwikkeling vanuit hoofd hart en lijf

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Klok Teamontwikkeling
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 235.00
  • Datum start : 10-09-2020 11:58
  • Datum einde : 17-09-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 96
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Update: Kleine aanvulling, The Rechargery is een plek waar je kunt opladen. Waar je kunt voorkomen dat medewerkers burn-out of overspannen raken. Logo mag abstract of de naam mag het logo zijn, de beweging in het woord zelf.

+ Voorbeeld logo's toegevoegd.


Ontwikkel een logo en huisstijl voor The Rechargery.

We zoeken een energiek en fris logo. Kleurstelling groen/blauw evt oranje. Vitaliteit gaat oa. over energie, die mag van het ontwerp afspatten!
De doelgroep is Corporate, daar moet het aansluiten. Dus meer Corporate Energy dan leisure en sport. Het gaat niet over gezondheid of sport maar meer over energie, veerkracht en motivatie. Hoofd, hart en lijf mag erin terugkomen maar hoeft niet.

Iets over ons:
The Rechargery versterkt organisaties vanuit hoofd, hart en lijf

Een vitaal hoofd maakt de juiste keuzes
Een vitaal hart verbindt in het contact met de ander
Een vitaal lijf kent en herkent de balans tussen inspanning en ontspanning

The Rechargery helpt met het vitaal maken en houden van mens en organisatie. We weten wat er nodig is om te herstellen zonder terugval en, liever nog, we werken aan stresspreventie en voorkomen van uitval. Het vitaal houden van medewerkers en teams zorgt voor betere productie en bespaart geld. We doen dit door het versterken van hoofd, hart en lijf. Voor een optimale vitaliteit heb je ze alle drie nodig. Zo komen denken, voelen en weten in de juiste balans, dat zorgt voor duurzame vitaliteit.
We begeleiden organisaties in het realiseren van een vitale organisatie waarin medewerkers hun volle potentieel in kunnen zetten om de organisatiedoelstellingen te realiseren.

Bedrijfsomschrijving:

The rechargery begeleidt mensen en organisaties in vitaliteit en vitaliteitsontwikkeling. Dit doen we met trainingen, coaching en advies.

Doelgroep:

HR, P&O en leidinggevenden. Zakelijke markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Groen/Blauw evt oranje.
Energiek.
Focus ligt op energie, veerkracht en motivatie en niet op sport en voeding.
De verbinding tussen hoofd, hart en lijf mag terugkomen in het logo/ontwerp maar hoeft niet.

Social Network