ClickCease Ontwerpen van riccknl - ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief

ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: jan&leo
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 20-11-2013 15:06
  • Datum einde : 28-11-2013 15:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een logo.

Een tijdje terug zaten wij; twee vrienden (Jan&Leo), een biertje te drinken. We kwamen er achter dat we maar eens wat leuks en zinnigs moesten gaan doen.

Vanuit een stukje bewustwording, liefde voor oude rommel en engagement met de medemens en milieu willen we een soort van kringloopwinkel op zetten.

Ons motto: “wie goed doet, goed ontmoet”

We hebben inmiddels de naam wijsweg.nu en gdgo.nl vastgelegd, een andere naam is ook prima.

De meest wilde ideeën zijn welkom, we houden veel van simpel en minder van geplaveide wegen.

Wie wil ons helpen?

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

riccknl
  • Logo & Huisstijl # 273737 voor ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer riccknl:

      Op een raam. -Andere kleurvariaties op het logo zijn natuurlijk mogelijk, graag hoor ik wat u er van vind.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 273736 voor ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer riccknl:

      Beste Jan & Leo,

      Leuke beschrijving van de opdracht, heb op de stijl waarop jullie het hebben geschreven ook geprobeerd zo iets in het logo mee te brengen, namelijk dat het niet al te zakelijk overkomt. Vertrouwelijk, vriendelijk en voor sociaal.

      Het logo is opgebouwd uit 1 font, in verscheidende oplagen, om zo op een sterk geheel uit te komen.
      De pijlen in het vooral typografische logo zijn een hele sterke stilering van het recyclen.

      Ik hoop iets van jullie te horen, zodat ik aan de slag kan met de huisstijl.

    2. riccknl zegt

      -Als u op het logo drukt, opent zich een nieuw scherm.. waar de kwaliteit en kleur juist word weergegeven.

    3. jan&leo zegt :

      Dank je Rick,

      Ik krijg er niet veel gevoel bij en kan kan ook niet echt onder woorden waarom niet.

      gr.
      Jan

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network