ClickCease Ontwerpen van Joostdesign - ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief

ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: jan&leo
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 20-11-2013 15:06
  • Datum einde : 28-11-2013 15:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zoeken een logo.

Een tijdje terug zaten wij; twee vrienden (Jan&Leo), een biertje te drinken. We kwamen er achter dat we maar eens wat leuks en zinnigs moesten gaan doen.

Vanuit een stukje bewustwording, liefde voor oude rommel en engagement met de medemens en milieu willen we een soort van kringloopwinkel op zetten.

Ons motto: “wie goed doet, goed ontmoet”

We hebben inmiddels de naam wijsweg.nu en gdgo.nl vastgelegd, een andere naam is ook prima.

De meest wilde ideeën zijn welkom, we houden veel van simpel en minder van geplaveide wegen.

Wie wil ons helpen?

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Joostdesign
  • Logo & Huisstijl # 274937 voor ontwerp een verrassend logo, huisstijl en webpagina voor een kringloop initiatief wedstrijd Klacht indienen
    1. Joostdesign zegt

      Beste Jan & Leo,

      Ik wilde middels dit ontwerp een eenvoudig en krachtig statement neerzetten.
      Blauw als hoofdkleur met een frisse groen als steunkleur.

      De deadline is krap, maar haalbaar.
      Ik neem aan dat de 60 euro een foutje is van Brandsupply, aangezien dit wel erg weinig is voor een logo en huisstijl.

      Ik kijk uit naar uw feedback.

      Vriendelijke groet,

      Joost

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network