ClickCease Ontwerpen van WIMdesign - Ontwerp een wervend logo met huisstijl voor een verkoop app

Ontwerp een wervend logo met huisstijl voor een verkoop app

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: WikoMocking
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 589.00
  • Datum start : 02-02-2015 17:15
  • Datum einde : 16-02-2015 17:10
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een logo en huisstijl voor onze Tablet Sales App. Deze app faciliteert verkopers in al hun werkzaamheden. In de app kunnen zij alle marketing-documenten tonen, maar hebben zij ook alle klantgegevens bij zich en kunnen zij bezoekverslagen maken, orders schrijven, contracten sluiten, etc.
Zo'n app heeft natuurlijk wel een wervend logo nodig!
De merknaam is Tablet Sales App, waarbij eventueel de TSA extra aandacht krijgen mag. Het logo gaat gebruikt worden op de website en in apps, dus mag/moet niet te langgerekt zijn.
Het gaat om Business2Business, dus het logo en de huisstijl moeten zakelijk ogen. Tegelijkertijd is de app een supermoderne tool. De app wordt vooral gebruikt door A-merk-bedrijven.
Wij vinden wij frisse kleuren het mooist.

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn QookQook, een bedrijf dat apps maakt voor de zakelijke markt. "Wij maken apps die werken", wat betekent dat onze apps altijd meer moeten opbrengen dan ze onze klanten kosten. Dat lijkt een open deur, maar ik de praktijk komen wij regelmatig anders tegen....

Doelgroep:

Commercieel directeuren en verkoopmanagers van B2B bedrijven, vooral van A-merken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

WIMdesign
  • Logo & Huisstijl # 446299 voor Ontwerp een wervend logo met huisstijl voor een verkoop app wedstrijd Klacht indienen
    1. WIMdesign zegt

      Dag Wiko,

      hetzelfde concept van de de tablet maar de letters nu los. De s van sales kan eventueel meer accent krijgen.
      Kleuren en lettertypes kunnen uiteraard anders.

      Graag feedback,
      groet, Wim

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 445968 voor Ontwerp een wervend logo met huisstijl voor een verkoop app wedstrijd Klacht indienen
    1. WIMdesign zegt

      Dag Wiko...
      een eerste voorzet van mij. Ik heb bewust gekozen om de naam (afkorting) in een tablet te plaatsen waardoor je zonder te lezen weet dat het om tablets gaat. Door de letters te verbinden ontstaat er een dynamische beweging met een begin en een eind.
      Vervolgens zijn er verschillende kleuren mogelijk. Een optie is ook om jullie huisstijlkleuren te gebruiken van qookqook om daarmee te verwijzen naar jullie bedrijf. Het lettertype combineert door zijn vorm perfect met het beeldmerk. Afgeronde buitenhoeken en haakse binnenhoeken.
      Graag feedback om eventueel verder uit te werken,
      groet, Wim

    2. WIMdesign zegt

      De letters TSA kunnen uiteraard ook los van de donkere omranding... dus meer in het tablet plaatsen.

    3. WikoMocking zegt :

      hi Wim, dank! Leuke gedachte. Toch vind ik de letters bij elkaar bijna een nieuw beeldmerk opleveren en dat kunnen we ons niet veroorloven; we zijn nog niet zo groot als SAP of Facebook. Daarnaast vind ik de grijze letters ronduit lelijk/ouderwets, maar dat valt aan te passen natuurlijk.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network