ClickCease Ontwerpen van stevan banjac - Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl kleurenschema font basis middelen voor Experts in Flex’

Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl kleurenschema font basis middelen voor Experts in Flex’

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: hans.scheers.expert
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 629.00
  • Datum start : 07-02-2020 21:55
  • Datum einde : 14-02-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,png,eps
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 142
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een eigentijds logo en basis-huisstijl (kleurenschema, font, basis middelen) voor ‘Experts in Flex’.

De middelen die erbij komen zijn:
- een roll-up banner (tekst bijgevoegd)
- Basis Powerpoint template (basis; veel vrije ruimte voor content). Te gebruiken font moet een gemakkelijk te verkrijgen (systeem)font zijn.

Experts in Flex is een verzameling van (zelfstandige) experts, die actief zijn als adviseurs voor bedrijven in de flexibele arbeidsmarkt (uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus).

Wensen voor het logo:
- De uitstraling moet de expertise van de mensen achter Experts in Flex weerspiegelen
- We hebben zowel een Full-color als een diapositief logo nodig
- Naast een ‘volledig’ logo, willen we een herkenbare vierkante tegel hebben, die we voor social media kunnen gebruiken
- Kleurgebruik: het zou efficiënt zijn als de kleuren van het huidige logo gebruikt kan worden, maar dat is geen vereiste Dit zijn:
Rood: RGB 201/0/14
Blauw: RGB 29/84/108
- We vinden het leuk als we een deel van het beeldmerk kunnen gebruiken als herkenbare 'bullet' voor bijvoorbeeld een presentatie

- De Payoff “Voor flexbedrijven die vooruit willen” kan los van het logo gebruikt worden
- Bestanden die uiteindelijk opgeleverd moeten worden van alle versies: .eps, .ai, .png (transparante achtergrond) en .jpg. Tevens de originele vectorbestanden.

Inhoud van de roll-up banner:

Experts in Flex
Voor flexbedrijven die vooruit willen

Advies
- Compliancy: wet-en regelgeving / SNCU
- Kostprijzen en winstoptimalisatie
- Due diligence
- Procesoptimalisatie
- Marketing en recruitment
- Digitalisering
- IT-landschap / systeemkeuzes
Management
- Interim management
- Projectmanagement
- Training en coaching
Teamontwikkeling
- Medezeggenschap
- Workshops en gebruikerstrainingen
- Testen en matchen

Bedrijfsomschrijving:

Experts in Flex is een verzameling van (zelfstandige) experts, die actief zijn als adviseurs voor bedrijven in de flexibele arbeidsmarkt (uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus).

Doelgroep:

De doelgroep zijn flexbedrijven: uitzendbureaus, payrollbedrijven, backoffice dienstverleners en detacheringsbureaus

Kleuren, favoriete logo's, must haves

het zou efficiënt zijn als de kleuren van het huidige logo gebruikt kan worden, maar dat is geen vereiste Dit zijn:
Rood: RGB 201/0/14
Blauw: RGB 29/84/108

stevan banjac
  • Logo & Huisstijl # 1041007 voor Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl  kleurenschema  font  basis middelen  voor  Experts in Flex’  wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1041005 voor Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl  kleurenschema  font  basis middelen  voor  Experts in Flex’  wedstrijd Klacht indienen
    1. hans.scheers.expert zegt :

      Aardig idee, maar geen groot enthousiasme.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1040465 voor Ontwikkel een eigentijds logo en basis huisstijl  kleurenschema  font  basis middelen  voor  Experts in Flex’  wedstrijd Klacht indienen
    1. hans.scheers.expert zegt :

      Leuk idee, de com binatie van de 'x' van expertise en de pijlen van de groei.
      Wel is het totaal een beetje onhandig hoog. Stel dat je een pen wilt bedrukken...
      Ik m is ook een beetje de verbinding tussen beeldmerk en naam.
      Binnenkort na intern overleg meer feedback.

    2. hans.scheers.expert zegt :

      In tweede aanleg is het enthousiasme niet groter geworden. Het ziet er wat 'geknutseld' uit

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network