ClickCease Ontwerpen van welroosmedia - Steek Fysiovakbond FDV in een nieuw jasje!

Steek Fysiovakbond FDV in een nieuw jasje!

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Fysiovakbond-FDV
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 359.00
  • Datum start : 19-06-2020 18:57
  • Datum einde : 26-06-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 130
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een nieuw logo en een nieuwe huisstijl voor de Fysiovakbond-FDV. Het logo en de huisstijl willen we gebruiken voor al onze communicatie, onder andere voor de website www.fysiovakbond.nl, onze nieuwsbrieven en voor officiële documenten.

Wij vertegenwoordigen en ondersteunen als Fysiovakbond-FDV alle fysiotherapeuten in hun werk en rol als werknemer. Daarmee starten we bij studenten fysiotherapie die op weg zijn naar hun eerste arbeidsovereenkomst, tot aan de oudere werknemer die zijn dienstverband ziet overlopen in pensioen.
We staan voor een gezonde arbeidsmarkt voor werknemers en voor eerlijke en goede arbeidsvoorwaarden voor alle fysiotherapeuten.

Wat stralen we uit?
We zijn een krachtige beweging, en weten wat er speelt bij onze achterban.
We vertegenwoordigen de jonge generatie (let op, we richten ons op alle fysiotherapeuten)
We zijn betrokken en benaderbaar.
We zijn actief en strijdbaar. We laten ons niet opzij schuiven of links liggen. We eisen onze plek op.
We zijn een onafhankelijke en democratische vereniging.

Communicatie
We communiceren via verschillende kanalen. Hoe meer betrokken het lid, hoe persoonlijker het contact (face to face, bellen, organiseren van workshops, scholingen en bijeenkomsten, filmpjes maken, podcasts maken, mailen, website en facebook-posts en Twitter)
Communicatie is altijd in normale-mensen-taal, zonder management-termen en met zo min mogelijk afkortingen.

Welk gevoel zoeken we?
Het gevoel erbij te horen, onderdeel zijn van een groter geheel. Weten dat het vak fysiotherapie sterker staat met een sterke beroepsorganisatie. Samen met andere mensen, die het vak net zo gaaf vinden als jij, ergens voor staan. Elkaar sterker maken door verbondenheid én betrokkenheid.
Dat we kritisch durven zijn richting werkgevers en op een respectvolle en open manier het gesprek met hen aangaan.

Bedrijfsomschrijving:

De vakbond voor fysiotherapeuten in loondienst in de eerste lijn.

Doelgroep:

We richten ons met name op de jonge generatie fysiotherapeuten in de eerste lijn. Maar we vertegenwoordigen alle fysiotherapeuten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

welroosmedia
  • Logo & Huisstijl # 1088059 voor Steek Fysiovakbond FDV in een nieuw jasje! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer welroosmedia:

      Een eigentijds logo waarbij geen gebruik is gemaakt van een los beeldmerk. Vandaag de dag ook niet meer nodig. Logo makkelijk toe te passen in een complete huisstijl uitwerking en makkelijk toepasbaar op diverse reclame uitingen.

      Graag vernemend.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network