ClickCease Ontwerpen van HRGD - Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening

Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: NL
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 06-02-2013 15:59
  • Datum einde : 23-02-2013 15:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 61
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Logo is nodig voor (digitaal) visitekaartje, briefpapier en om te vermelden op eigen website en sites van samenwerkingspartners. Het betreft hier zowel nationale als internationale samenwerkingen.
De initialen van de oprichter/eigenaar NL moeten in het logo. NL heeft dus niets te maken met Nederland an sich.

Bedrijfsomschrijving:

Het betreft een adviseur die een nieuwe vorm van dienstverlening biedt, in samenwerking met anderen. Ik richt me met name op MKB, non profit, kunst- en cultuursector en particulieren.
Credo is: "goed advies hoeft niet duur te zijn" / Goed advies voorkomt (extra) kosten".
Dit zonder afbreuk te doen aan kwaliteit en professionaliteit.
Laagdrempelig, informeel, toegankelijk en praktisch.
We leveren op uurbasis of via abonnementsvorm flexibel advies tegen concurrende tarieven.

Kom bij de klant aan de zaak/huis, maar kan ook puur telefonisch en via mail/skype adviseren. Raad en dienstverlening op maat. Geen posh kantoor of pluche, maar ook zeker geen low budget of low profile.

Doelgroep:

MKB, non profit, goede doelen, kunst- en cultuur, ZZP'ers en particulieren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur:
In volgorde van voorkeur: Paars, Groen (tussen flessengroen en appelgroen), grijs, blauw en rood

Vooral niet:
Geen juridische weegschalen of andere zaken (uilen, zwaarden toga's) die verwijzen naar juridisch.

Vooral wel:
De nadruk ligt op de combi met Human Resources. Een grafische uitdrukking dat het om "mensen" gaat is gewenst, zonder dat er expliciet een "poppetje" hoeft op te staan.
Andere aspecten:
zaken van verschillende kanten kunnen bekijken
streven naar gezamenelijke oplossing
Zakelijk en laagdrempelig, flexibel

Het zou fraai zijn als er nog ruimte is om ook een specifieke produktnaam op te nemen/ subtitel te creëren.

Ronde vormen zijn welkom, afgewisseld met een paar strakke lijnen.
Iedere andere prikkelende suggestie ook welkom.

Logo's die me aanspreken zijn:
Grapedistrict
Transavia
No Man's land (kledingmerk)
Chanel



HRGD
  • Logo & Huisstijl # 171696 voor Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HRGD:

      Versie 2 met de gewenste wijzigingen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 170304 voor Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening  wedstrijd Klacht indienen
    1. NL zegt :

      Dag, ik had nog niet gereageerd op je ontwerp. De verrwerking van het tekstdeel vind ik mooi. De vele hoofden erboven iets te druk, evenals het verloop van de kleuren. Twee kleuren zou voldoende zijn, evenals twee hoofden met elkaar in dialoog. Groeten, nanda

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network