ClickCease Ontwerpen van kanaya - Wanted Tof logo voor marketing agency Milkshake marketing

Wanted Tof logo voor marketing agency Milkshake marketing

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: milkshakemarketing
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 359.00
  • Datum start : 28-08-2020 09:47
  • Datum einde : 02-09-2020 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 175
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

New kid on the block: Milkshake marketing. En we zijn dus op zoek naar een tof logo. En daarnaast naar een doorvertaling daarvan in styleguide (kleuren, lettertypes, etc), format voor social (LinkedIn), header nieuwsbrief, header LinkedIn, favicon.

We zijn een bureau met focus op merkstrategie en contentcreatie, met name gericht op MKB. We zetten onszelf neer met kernwoorden als: jong, humor, expertise, no nonsense, to the point, maatwerk, transparantie, snel, proactief.

In het logo niet teveel verschillende kleuren, mag clean zijn, mag ook woordmerk zijn. Kleuren staan nog open. Moet vooral ook bruikbaar zijn in uitingen. we zijn bezig met het opzetten van een website: www.milkshakemarketing.nl, maar dit heeft duidelijk nog niet de look and feel, qua tekst geeft het al wel richting. we wachten op het logo met doorvoering op de website.

Update 30/8: we hebben nu 40 ontwerpen ontvangen. daarvan hebben drie de voorkeur: van Kanaya, mihawk en katadesign, de ontwerpen met 4 sterren. Maar alle drie zijn ze nog niet precies wat we zoeken. Dus inzenden heeft zeker nog zin! Denk dan vooral verder dan de kleuren die tot nu toe gebruikt zijn, geen van de kleuren tot nu toe is het helemaal. We vinden van de ontwerpen die er nu zijn leuk dat er creatief wordt nagedacht (de scheve s, het ontwerp waarin de letters doorlopen in de omlijsting, en de 'favicon'). Wat we nu nog missen is een echt goed lettertype, tot nu toe of te technisch of te standaard. Goede kleuren missen we nog en dan met name op een witte of gekleurde achtergrond, zwarte achtergrond zullen we zelden gebruiken. Moet niet te zoet zijn, wel professionaliteit uitstralen. En belangrijk, er moet een goede favicon van te maken zijn, dit is net zo belangrijk als het woordmerk. Liefst een afgeleide van het woordmerk. En ook fijn als er makkelijk stijlelementen uit te gebruiken zijn, zoals bijvoorbeeld de lijnen bij het ontwerp van mihawk.

Bedrijfsomschrijving:

We zijn een bureau met focus op merkstrategie en contentcreatie, met name gericht op MKB. We zetten onszelf neer met kernwoorden als: jong, humor, expertise, no nonsense, to the point, maatwerk, transparantie, snel, proactief.

We zijn gevestigd in midden NL maar werken door het hele land. We gaan uit van een standaard aanpak: positioneren, creëren, beheren. we werken met een vast team en daarnaast met een netwerk van specialisten (freelancers).

Doelgroep:

MKB, midden kleinbedrijven, alle bedrijven die willen groeien maar niet goed weten hoe ze dit moeten aanpakken. Ze schrijven nu bijvoorbeeld eens een blog en doen eens een post maar snappen niet goed welke strategie ze moeten hanteren en hoe ze dit vervolgens moeten uitvoeren. Bedrijven die te klein zijn voor een eigen marketingafdeling maar wel aan die stap toe zijn.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

we hadden kleuren bedacht maar in het logo komt dit veel te zoet over voor een professioneel marketingbureau. Dus kom maar graag met eigen idee voor kleuren.

kanaya
  • Logo & Huisstijl # 1104464 voor Wanted  Tof logo voor marketing agency  Milkshake marketing wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1104456 voor Wanted  Tof logo voor marketing agency  Milkshake marketing wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1104159 voor Wanted  Tof logo voor marketing agency  Milkshake marketing wedstrijd Klacht indienen
    1. milkshakemarketing zegt :

      hoi, dit is een van de 3 ontwerpen die onze favoriet is. zie ook de aangepaste behoefteomschrijving in de opdracht. we vinden het favicon leuk. maar we zijn nog op zoek naar mogelijkheden in het toepassen van stijlelementen, hoe zou je dit terug kunnen laten komen in de huisstijl? Het is belangrijk voor ons dat er een goed favicon te maken is, dat is even belangrijk als het woordmerk, dat heb je goed gedaan. de kleuren vinden we in alle ontwerpen die er staan niet mooi voor het logo. Dus daar zijn we ook benieuwd naar de mogelijkheden. Het lettertype twijfelen we een beetje aan, iets te standaard. maar de opzet tot nu toe zeker goed voor een plek in de top3.

    2. milkshakemarketing zegt :

      Hi, do you speak English or dutch? we really like this style, the font as well as the favicon. But about the favicon, we like the thin line. But would like to see more spacing at the end of the 's', like 29design does. the combination of both of your designs is maybe the key. and our questions stays as earlier: what style elements can you think of for the corporate identity (so how to use elements for the website, social, flyers etc? And we would like to see other colors, what can you think of. this design, and the one of 29design are the top2 at this moment. we would like to see what thoughts you've got to see whether we can proceed with one of you.

    3. kanaya zegt


      ok i'm ready to help you

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network