We need the total package! Logo & huisstijl o.a. visitekaartjes. Mogelijk met vervolgopdracht voor website en/of brochure

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: dvansoolingen
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 23-10-2014 15:59
  • Datum einde : 13-11-2014 15:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 33
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Beste Designers,

Vanuit een agentschap in kleding zijn wij opzoek naar een nieuwe huisstijl en logo om dit daarna uit te rollen naar de website, visitekaartjes en een brochure.

Het huidige logo voldoet niet meer aan onze wensen en mag een update hebben en een luxere uitstraling krijgen. Onze bedrijfsnaam is Hacor Casuals- maar mag ook enkel Hacor zijn en het onderschrift is "Connected by Brands". Dit willen we graag erin houden, maar mag ook op een andere manier geformuleerd worden. In het huidige logo hebben we connected vertaald naar een knoop die twee delen verbind, maar de knoop zouden we wel willen vervangen door een ander symbool/ logo. Een verbindend iets verwerkt in het logo willen graag blijven hanteren. Het ontwerp moet wel strakker qua ontwerp zijn. We willen het logo op latere momenten ook kunnen gebruiken als herkenningsteken. Dit is dus erg belangrijk in het geheel. Onze vraag is dan ook, laten we beginnen met een logo/ visitekaartjes en huisstijl. Hierna kunnen we doorgaan met de website en andere projecten. Kijk even op onze site voor meer informatie: www.hacor.nl

Wij zijn erg nieuwsgierig naar alle ontwerpen.
Met vriendelijke groet,
Hacor Casuals.

Bedrijfsomschrijving:

Hacor Casuals is een agentuur met hoger gesegmenteerde kleding merken en operatief in de Benelux. We bestaan sinds 1998 en zijn gevestigd in Haarlem, aan het Spaarne. Met een klein team proberen we onze klanten zo goed mogelijk bij te staan. We zijn hierdoor ook opzoek naar een nieuwe en verbeterde manier van communiceren naar onze klanten. De uitstraling hiervan vinden wij erg belangrijk.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Graag het gebruik van opvallende maar luxe overkomende kleuren. Zoals donkerblauw, rood, brons, zwart, grijs, aqua blauw en oranje. Vaak is de eenvoud het meest tijdloos en elegant.

Wij vinden het erg mooi als het logo / bedrijfsnaam en eventueel het onderschrift met een preeg of opliggende folie gedrukt kan worden. Dit onderstreept het luxe gevoel waar we opzoek naar zijn.

Social Network