ClickCease Ontwerpen van studio suus - Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?

Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure?

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: ADchieve B.V.
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 589.00
  • Datum start : 14-04-2014 10:43
  • Datum einde : 28-04-2014 10:38
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf; eps; ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 65
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

ADchieve is een tool voor online adverteren. De tool is altijd achter de schermen ingezet, maar gaat nu met trots op eigen benen! Eigenaar van de tool is de Tribal Internet Group uit 's-Hertogenbosch met labels als Tribal en Easy.

• Het huidige ADchieve logo opfrissen -> internationale uitstraling, zelfstandig, maar qua uitstraling passend bij de labels. Zie huidige variant op www.adchieve.com

• Huisstijlmiddelen ontwikkelen: briefpapier (digitaal word-sjabloon), powerpoint-sjabloon, emailhandtekening, visitekaartjes

• Templates voor de website en voor de tool (wat de gebruikers zien).

Qua template hebben de ADchieve programmeurs voorkeur voor een thema/sjabloon waarmee de ADchieve website opgezet kan worden. De voorkeur heeft Metronic. Dit thema heeft veel templates die handig zijn voor ADchieve zoals deze als wizard: http://www.keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_admin&page=index.html

Voorbeeld van Metronic template
http://themeforest.net/item/metronic-responsive-admin-dashboard-template/4021469?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=keenthemes

Website thema: http://keenthemes.com/preview/index.php?theme=metronic_frontend

Bedrijfsomschrijving:

Eerst wat is ADchieve? Stel... je hebt een webshop met veel producten die ook nog eens wel/niet op voorraad zijn, van prijs wisselen, nieuw/uit de collectie zijn. Een ‘productfeed’ uit de webshop wordt automatisch gekoppeld aan het adverteren in Google. Zowel klanten van Easy als van Tribal maken hiervan gebruik, de uitvoering ligt bij een SEA specialist. Adchieve gaat vanaf 1 mei zelfstandig naar buiten -> acquisitie van eigen klanten die de self-service module & training afnemen. Een licentie kost per URL € 275 per maand. Wil je meer weten: http://www.adchieve.com/en/home.aspx

Dus, de zelfontwikkelde tool is tot op heden exclusief gebruikt voor klanten van Tribal Internet Marketing (www.tribal-im.com) en Easy Internet Marketing (www.easy.nl).

Doelgroep:

Online adverteerders met een dynamische productaanbod; veel wijzigingen in aantal producten, wel of niet op voorraad, wijzigen van prijs. De gebruikers van AdChieve zijn young professionals in internet marketing; 25-40 jaar. Het zijn meer marketeers dan techneuten die de tool gebruiken. Het gaat om (grote) adverteerders met een eigen ecommerce afdeling. Denk bijvoorbeeld aan www.coolblue.nl.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

ADchieve is onderdeel van de Tribal Internet Group. Qua kleur past ADchieve bij het rood van tribal-im.com en het groen van easy.nl

studio suus
  • Logo & Huisstijl # 333686 voor Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studio suus:

      Een ander beeldmerk waarbij de tagline echt onderdeel wordt van het gehele logo. En een herleidbaar icon van adchieve.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 333661 voor Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studio suus:

      Ik zou bij de groen of bordeaux rood een 'hippe' kleur voegen, hier bijv. fel blauw.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 333655 voor Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studio suus:

      En een in kleur, andere kleurencombinaties zijn uiteraard mogelijk.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 333654 voor Wie geeft ADchieve een eigen gezicht & internationale allure? wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer studio suus:

      Basis van ADchieve logo in zwart.
      Het is een combinatie van klassiek en hip. Het beeldmerk is volledig typografisch en de nadruk ligt op de vorm van de letter. Dit komt tot uiting in de glinster op de letters.

      Bij vele succesvolle merken bestaat het logo uit enkel een typografisch beeldmerk. De letter wordt het uitgangspunt en de twist die eraan gegeven wordt, wordt kenmerkend voor het merk waardoor mensen het zich herinneren (denk aan de vele automerken en succesvolle modehuizen).

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network