ClickCease Ontwerpen van Mo-webdesign - flexibel te gebruiken tekst design (incl. logo)

flexibel te gebruiken tekst design (incl. logo)

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: gavemensen
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 159.00
  • Datum start : 27-01-2015 20:10
  • Datum einde : 09-02-2015 20:09
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik zoek een gekke, maffe, unieke en speelse huisstijl om in zwart/wit posters, kaartjes en muurstickers te laten maken (ala Loesje en Sukha). De stijl mag op handschrift lijken of juist 'krijt', zodat het lekker eigenzinnig is. Voorwaarde is dat het goed leesbaar is.

Als voorbeeld zie ik graag een kart/poster met de tekst:
Liefde Laat zich niet zomaar vangen in een welles nietes lijstje.
Met daaronder als 'handtekening' pluck. (zie foto)

Pluck mag in het zelfde lettertype, maar kan ook de vorm van een logo aannemen.
Hierbij is het belangrijk dat de stijl reproduceerbaar is.
het is daarom van belang dat de rechten worden overgedragen en er naar hartelust alle mogelijke vormen van content mee gemaakt kunnen worden. Bij gebruik van bijzondere lettertypen het doorgeven van het font.

Bedrijfsomschrijving:

Pluck is een stoer merk wat mensen inspireert om moedig te leven en te geloven in zichzelf met producten die helpen om ‘de dag te plucken’. Middels kleine reminders creëert Pluck een positieve kettingreactie van stoutmoedige acties en bewuste keuzes. Pluck inspireert mensen om moedig te leven: een verzameling van stoutmoedige momenten die gevoelens van trots en geluk oproepen.

Pluck heeft ontdekt dat het in dit leven niet gaat over de buitenkant, niet om perfectie en niet om je best doen omdat al deze zaken enkel leiden tot een schijnveiligheid. Pluck weet dat in menselijkheid de werkelijke verbinding, groei, innovatie en creativiteit schuilgaat. En dat het aanboren van deze zaken niet altijd makkelijk maar wel zeer waardevol zal zijn.

Pluck gaat niet over de X-factor maar juist de ik-factor. Het is gemakkelijk gezegd dat ieder mens uniek is. Maar als wij, jij, ik en zij allemaal zo uniek zijn dan ontstaat er wel een bijzonder spanningsveld. Hoe ga jij om met dit spanningsveld? Hoe communiceer jij wat voor jou van waarde is?

Pluck ontwikkelt producten die mensen helpen te herinneren om bewust met hun “pluck” bezig te zijn. 'Pluck de dag' en ‘Pluck jouw moment’ zijn de motto's waar de eerste producten van Pluck op worden gebaseerd. Een perfect en super origineel cadeautje voor jezelf of iemand anders (die wellicht wat Lef kan gebruiken in zij/haar leven).

Daarnaast bestaan er ‘Pluck je Gave(n)’. Deze gave(n) zijn behalve een uniek cadeautje ook een effectief middel om te communiceren over onderliggende drijfveren en waarden. Handgemaakt en prachtig vormgegeven zullen deze kleine attenties eenieder verrassen die ze ontvangt of ermee mag werken.

Doelgroep:

Mannen en vrouwen in de leeftijd tussen 20 en 45 jaar, veelal hoger opgeleid.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zwart/wit

Mo-webdesign
  • Overig # 441975 voor flexibel te gebruiken tekst design (incl. logo) wedstrijd Klacht indienen
    1. gavemensen zegt :

      leuk lettertype. Ik zie hier nog geen 'serie' in maar hij bevalt me wel :)

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network