Ontwerp een verpakking voor een bonbon doos!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: La Feve chocolade
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 259.00
  • Datum start : 25-06-2014 22:54
  • Datum einde : 22-07-2014 22:51
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 89
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

La Feve maakt exclusieve handgemaakte verse bonbons. We leveren aan winkels en exclusieve restaurants. Samen met 10 top chefs van 10 restaurants die allemaal minimaal een Michelinster hebben zijn bonbons ontwikkeld. We noemen dit concept STERRENBONBONS Deze 10 smaken bonbons worden verkocht via internet (speciale webshop) en via winkels aan consumenten. In de doos zitten 4 x 10 bonbons. De luxe exclusieve doos waarin ze verpakt worden is 40 x 30 centimeter en 2,5 centimeter hoog. De doos is van hard karton en volledig wit. Rechtsonder komt ons La Feve logo.

Om de doos heen willen we een wikkel/sleeve (van boven naar beneden). Deze sleeve die geen relatie heeft met onze huisstijl moet het unieke concept uitstralen van 10 Michelinrestaurants die samen met La Feve 10 verschillende bonbons heeft ontwikkeld. Ieder restaurant krijgt zijn eigen bonbon die ontwikkeld is door de chefkok samen met de chef pattissier van van La Feve.

Kleurstelling etc is de keuze van de ontwerper! We laten ons graag verassen.
Kernwoorden: exclusieve Horeca, exclusieve bonbons, luxe, bijzondere smaken, verrassend, bijzonder.

De voorkant van de sleeve moet opvallen in winkels.
Op de achterkant komen ingrediënten, streepjescode, adresgegevens etc.

Bedrijfsomschrijving:

In 2010 is Geert-Jan Heesterbeek gestart met zijn bedrijf la Fève chocolade & desserts. Geert-Jan werkt met zijn team aan de beste bonbons, desserts en taarten. Bij la Fève draait het om kwaliteit en innovatie. Zo heeft Geert-Jan in 2009 de wedstrijd “De lekkerste bonbon van Nederland” gewonnen. De jury noemde het een bonbon van wereldniveau! In het assortiment van la Fève is deze bonbon inmiddels een klassieker. Het team van la Fève wil de klant keer op keer verrassen met bijzondere creaties van chocolade.

Zie www.la-feve.nl

Doelgroep:

Consumenten die eten in de betere restaurants
Consumenten die zichzelf verwennen met de betere chocolade/bonbons en/of dit cadeau willen doen
Consumenten die inkopen doen bij wijnhandel, traiteur, patisseries.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleur staat geheel vrij. De sleeve komt om een witte (luxe "apple" uitstraling doos). Huidige huisstijl is wit/grijs/zwart. rechtsonder op de doos wordt het bedrijfslogo gedrukt. De sleeve moet deze ruimte vrijlaten.

Een voorbeeld van een bonbon (klein, geairbrusht) is bijgevoegd. Alle bonbons krijgen een eigen kleur.

Social Network