Designers Champions League design voor start up

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: GalaGo
  • Categorie: Visitekaartje
  • Totaal budget: € 369.00
  • Datum start : 02-12-2021 15:47
  • Datum einde : 09-12-2021 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden:
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 69
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

GalaGo is een frisse en zeer ambitieuze start-up van Food Marketeers in Emerging Markets. GalaGo ondersteund exporteurs in het uitbreiden van export territorium en vergroot de naamsbekendheid in opkomende markten in Azië, Afrika, de Golf, en Zuid-Amerika, door diens food brand of product te promoten op een aantal van de meest aansprekende food beurzen in deze regio's. De klant bespaard zichzelf daarmee niet alleen kosten, personeel, en tijd, maar houd hiermee bovendien ook exotische Covid-varianten van de werkvloer.

Wensen: Modern (5/10) - Jeugdig (7,5/10) - Mannelijk (5/10) - Speels (7,5/10) - Luxe (5/10) - Geometrisch (5/10) - Abstract (5/10)

Kleur: De kleur paars moet ergens terugkeren in het logo

Doelgroepen: Multicultureel, man en vrouw, 30-50 jaar, werkzaam in food branche

AANVULLING: Let op, wij ontvangen diverse klachten over kopieergedrag. Laat GalaGo voorop stellen dat het niet verantwoordelijk is voor de spelregels op het platform Brandsupply, en uiteindelijk betaald met één doel; het beste ontwerp. Bij klachten of overtreden van spelregels verwijzen wij u dan ook door naar het platform zelf.

Desondanks mogen ontwerpers erop rekenen dat wij wel degelijk in alle redelijkheid proberen te kijken naar de ontwerpen. Mocht er bij het winnende ontwerp inderdaad sprake blijken te zijn van aantoonbaar kopieergedrag, zullen wij met de originele ontwerper om de tafel gaan om zelf de benodigde aanpassingen te bespreken.

Kopieëren heeft om die reden geen zin, en GalaGo roept alle ontwerpers op om vooral eigen inspiratie te gebruiken waarbij de link met de food-sector zichtbaar is, en benadrukken dat de vork slechts een voorbeeld is van de vele mogelijkheden in dit brede speelveld. Nogmaals succes.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een schattig en speelse Galago met hoge aaibaarheidsfactor moet op enige wijze zijn verwerkt in het logo. De speelsheid moet gebruikt worden om ervoor te zorgen dat het logo niet alleen vrouwen en jonger publiek aanspreekt, maar ook bij mannen op volle waardering kan rekenen.

Company Slogan: Have GalaGo.

Social Network